Gjest lei av smerter Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hallo. Det begynte for noen måneder siden, med rød/lilla utslett på hendene. Etterhvert har jeg fått flere prikker, på rygg, ben og armer. Disse klør lite, noen ikke i det hele tatt. Den største plagen er i munnen. Blir svært sår, noen ganger er det vanskelig å spise. Det strammer, sår langs tennene og ellers i munnhulen også. Disse blør og blir spesielt vonde når jeg pusser tenner, noe jeg prøver å gjøre på vanlig måte. Jeg har vært hos hudlege her i byen, og han ga meg Dermovat salve til utslettet, og Kenacourt-T salve til munnen. Ellers så bruker jeg Omega 3, blåbærpiller og Longo Vital. Bruker også Nycodent Decapinol munnskyllemiddel etter tannpuss, og Nycodent Aloclair for å lindre på sårheten. Er det noen gode råd, spesielt for dette i munnen, som er veldig plagsomt - kanskje alternativ medisin? Takknemlig for svar! Vennlig hilsen plaget kvinne! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/321863-lichen-ruber/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.