Gjest Ulvinnen Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Ah - det var snakk om alder også ja? Nei, himmel - jeg ser da ikke på småguttene på vgs! De må ha noen år til på baken om det skal være noe interessant å se på ja. ) Alder var abolutt et element her. Godt at du er enig med meg, Lillemus. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Naturens gang det Ja, det er nok det. Og egentlig klager jeg ikke heller. Synes det er herlig å bli "gammel" og erfaren, jeg 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Kan vise til denne tråden: http://www.doktoronline.no/qa/forum/5/qa2234097.html?s=fm.b.lastqa Æsj, noen ganger får jeg helt noia av NHD. Normalt å titte på jentunger helt ned til 13 år? Det er pedofilt, spør du meg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Jeg ser for meg din i kjeledress fra Felleskjøpet, jeg. Så feil kan man ta? ''Jeg ser for meg din i kjeledress fra Felleskjøpet, jeg. Så feil kan man ta?'' *LOL* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Selvfølgelig er det ikke galt å kikke på damer. Men å gjøre det lite diskret og kanskje stadig kommentere damene overfor din nåværende, eller generelt å kommentere dem på en ufin måte, er ikke greit. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 ''Er det umoralsk å kikke/snu seg etter fine jenter/damer?'' NEI, det er helt naturlig! 0 Siter
Gjest det mener jeg da Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 det er naturlig å kikke ja. men alderen har litt å si.jeg selv synes det var svært ubehagelig at f.eks lærere på min fars alder glodde på meg på en sånn måte.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.