Gjest Rósa Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei Jeg har vært slapp i 11 dager nå. Begynte med litt forkjølelse som gikk rakst over og jeg fikk ingen feber. Etter det har jeg vært veldig slapp og har holdt meg inne. Begynner å svette og blir fort trøtt hvis jeg begynner at gjøre noe. Ta oppvasken etc....Eneste symtomene er tørr hals (ingen feber). Jeg prøvde at gå ut i går og ble slappere av det at gå i butikken. Jeg har vært igjennom overgangsalderen så disse svettetoktene er annerledes enn når jeg hadde hetetokter. Ellers er jeg frisk og blir sjelden syk. Sluttet å røyke for 8 år siden og har følt meg fin i kroppen siden da. Eneste jeg har er at jeg har slitt med sopp i en av tåneglene mine i noen år og det blir ikke borte selvom at jeg har tatt tabletter i et år og prøvd en annen kur. Kan det henge sammen med det? Begynner at bli veldig lei av at være så slapp. Ligger ikke i min natur. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/321998-t%C3%B8rr-hals/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Sannsynligvis er det ikke soppinfeksjon i neglen hvis ikke kuren har virket. Be fastlegen sjekke neglen en gang til. Sårhet i svelger gir ofte tørrhetsfølelse. Vanlig symptom ved lavgradige virus-infeksjoner. Plutselig oppstått slapphet kan også tyde på virus-infeksjon; kanskje en variant eller svak form for influensa. Viktig at du tar det med ro fysisk inntil du føler deg kjekkere. Dersom du ikke blir klart bedre i løpet av kommende uke bør du kontakte fastlegen for en generell helsesjekk. Rikelig saltvann inn gjennom nesen og ut av munnen pleier å lindre sårhetsfølelsen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/321998-t%C3%B8rr-hals/#findComment-2665771 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.