Gå til innhold

unngå at sex blir rutine?

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl

Jeg har akkurat fått meg kjæreste. Vi har hatt noe på gang i ca 3 måneder og har hele denne tiden hatt sex. Han var min første. Jeg vet at jeg ikke er hans første, men jeg tør ikke å spørre om hvor mange han har hatt.

Jeg lurer rett og slett veldig på om han er fornøyd med meg i senga., for jeg er jo ikke så erfaren akkurat, og jeg aner ikke hvordan andre er i senga. Jeg prøver å oppspore så mye informasjon og tips på nettet som jeg klarer, så jeg kan bli bedre.

Han er en veldig omtenksom mann og glemmer ofte seg selv når vi har sex. Vi kysser og berører hverandre veldig mye under akten. Vi har sex i de fleste stillinger, men det blir alltid på rommet mitt eller rommet hans, rett og slett fordi vi ikke har noe annet sted å gjøre av oss. Og vi bor begge sammen med andre, så vi må begrense lydnivået. Jeg er kanskje en person som hater struktur og tradisjoner. Jeg må alltid ha forandring i ting jeg gjør ofte. Og noen ganger føler jeg det blir mye likt, til tross for at vi gjør det meste som går an i senga. Vi varierer masse på stillingene, men allikevel kjenner jeg innimellom tendenser på denne rutine-følelsen. Eller så er det det at jeg er så livende redd for at han skal synes det er kjedelig. For jeg har lest så mye om det på nettet. Og egentlig, når man teller sexstillingene som finnes der ute, er jo de fleste svært like med en hel haug med andre. Feks opplever jeg misjonærstillingen som den samme enten om jeg har bena rundt han eller bare spredt. Hvor variert kan man egentlig få sexen til å bli i samme sengen hver gang? Jeg_ synes vi har kjempedeilig sex, men er redd for at det skal bli rutine. Tips til hvordan vi kan ha mer variert sex?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322109-unng%C3%A5-at-sex-blir-rutine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du bare skal slappe helt av jeg.

Dere behøver vel ikke å bedrive sexakrobatikk hver gang dere har sex? Hva med å bare ta en kjappis på badet, eller bare kose og spoone?

Variasjon kan være å bare holde en stilling hele tiden, og nyte hverandre i den.

Ta det med ro. Kjenn hvordan det kjennes ut å ha ham inni deg, og for ham å være inni deg. Sitt helt stille. Se hverandre i øynene.

Ikke stress med å skifte stillinger hele tiden. Joda, det kan også være deilig, men som du sier - det blir jo rutine det også :)

Nå har jeg hatt sex med den sammen mannen i snart 15 år, og fremdeles er sex med ham utrolig deilig. Noen ganger gjør vi det som vi har gjort det sikkert flere 1000 ganger før. Andre ganger varierer vi litt mer. Noen ganger er det mer kjedelig, mens det andre ganger virkelig smeller til på alle mulige måter.

Sånn tror jeg det er for de fleste som har vært sammen en stund.

Så, for å gjenta meg selv igjen, ta det med ro og bare nyt hverandre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...