Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest annlovinda

Datteren min fikk både kraftige blødninger og svært kraftige smerter. Smertene hadde hun både før og under hele menstruasjonperioden, og også noen dager etter.

Hun begynte på p-piller som 14-åring, og det reduserte både blødning, og hun ble nesten helt kvitt smertene sine.

Dette er nå 4 år siden, og hun har prøvd å slutte med p-pillene et par ganger, men har startet fort opp igjen, for smertene og de kraftige blødningene er raskt tilbake igjen.

Tror hun begynte på yasmin p-piller, og det er de samme hun fortsatt går på

Gjest Shira :o)

Jeg har siden 15-årsalderen gått på p-piller nettopp pga sterke blødninger. Den dag i dag er jeg helt gåen om jeg av en eller annen grunn ikke kan bruke pillene.

Ta jenta med til legen, det er forskjellige ting som kan prøves, bl.a p-piller. Jeg er usikker på hva som er best mtp alderen hennes, så lege bør kontaktes.

Det er forferdelig og ha det slik, og hemmer jo det sosiale livet også.

Gjest biovita

Hvis du ikke vil sette henne på p-piller nå så tidlig, kan dere avvente og se litt. Jeg husker at jeg selv hadde enorme blødninger de første gangene jeg hadde det i 12-13årsalderen. Måtte bruke kluter/håndklær og holde meg mest hjemme. Men det var kun de første gangene jeg hadde det sånn. Etter hvert normaliserte det seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...