Gå til innhold

Smerter ved samleie

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet

Jeg har i over 2 år nå hatt vondt under samleie. Ofte er det så vondt at jeg ikke greier å ha sex med kjæresten min. Dette tærer sterkt på sexforholdet vårt fordi jeg har mistet sex lysten av redsel av å få vondt. Kjæresten min er heldigvis veldig forståelsesfull, men det tærer på han også.

Jeg har flere ganger vært hos gynekolog, og har fått påvist HPV-virus. Jeg har fått salve mot viruset, men det hjelper ikke, jeg har fortsatt vondt ved samleie. Jeg har også vondt når jeg skal sette inn tampong. Smertene er verst like etter mens og har også større smerter når det går lenge mellom vi har sex. Det virker som om gynekologen ikke tar meg seriøs da han gir meg samme salve hver gang og sier at kroppen må ordne dette selv.

Kan smertene ved samleie ha noe med HPV-viruset å gjøre? Jeg har lest mye om vestibulit og lurer på om jeg kanskje lider av det.

Vær så snill og svar jeg ønsker å ha et normalt sex liv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32231-smerter-ved-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...