Gå til innhold

bryllupsreise uten barn?

Anbefalte innlegg

Gjest mamma og snart kone.

Jeg skal gifte meg til høsten, og vi ønsker da selvfølgelig å dra på en bryllupsreise. Vi har to barn, som da vil være 2,5 og 5 år gamle.

Nå lurer jeg på hva dere mener om å dra på ferie uten dem? kan jo tilføye at de isåfall vil bli tatt hånd om av bestemor og bestefar som bor i huset vegg i vegg med oss. Vi tenkte å dra bort en ukes tid. Jeg har blandete følelser med hensyn til dette, da jeg ikke klarer å bli kvitt følelsen av at ungene burde få være med ut og reise, samtidig som det hadde vært utrolig flott å få være sammen en liten stund bare vi to.. Er også redd for at særlig 5-åringen vil føle seg tilsidesatt om vi skal reise bare vi to... Noen tanker?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322359-bryllupsreise-uten-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest høstløv

ser at jeg nok la inn dette på litt feil sted.. prøver å legge det på foreldre og barn..

Skal man på bryllupsreise er det en kjærlighets ferie uten barn.

Den beste ferien vi har hatt var den vi hadde etter at vi hadde vært gift i noen år og fått tre barn, da fikk vi anledning til å reise bort til varmere strøk, i 1 uke alene sammen, vi kalte det vår kjærlighetsferie for vi trengte å pleie kjærligheten akkurat da.

Det er nesten 25 år siden og enda husker vi den ferie med spesiell kjærlighet og glede og synes at det er den beste ferien vi har hatt.

Vi har senere reist på over tyve turer til Syden, hvor vi har hatt med barna, men det ble ikke det samme, for da har alt skjedd på barnas premisser.

Nå er barna blitt voksne og vi reiser på ferie alene igjen, allikevel så sitter den 1. turen alene igjen i oss som et deilig minne, for da fikk vi tid til å snakke sammen og pleie kjærligheten, uten å skulle ta hensyn til barna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...