henrikke71 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg har vært til legen i dag og fått bekreftet at jeg har en infeksjon etter utskrapning siste fredag. Jeg får vite i morgen hva det er og hvilken medisin jeg skal ha. Det er sannsynligvis en urinveisinfeksjon. Legen min er veldig kjapp de gangene jeg er hos henne, også nå etter SA, og det er ubehagelig å føle at man nærmest blir skubba ut døra etter en gynekologisk undersøkelse. Og derfor har hun heller ikke tid til å forklare hva det vil si å få en infeksjon rett etter en abort, og hvilken betydning det har for videre prøving på å bli gravid. Er det noen her som kjenner til problemet, vet dere om det kan nedsette muligheten for å bli gravid igjen nå, at jeg har denne infeksjonen? Vi har tenkt å prøve igjen ved eggløsning om ca fjorten dager. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/322554-infeksjon-etter-abort/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.