Gå til innhold

Hvem hadde dere trodd på?

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola

Hadde dette skjedd her hos oss, så ville jeg hatt store problemer med å tro den anonyme.

Jeg hadde snakket med partneren min om dette, og sett på reaksjonen hos han. Han sliter med å juge i utgangspunktet, så jeg antar at jeg ville fått et godt svar ved å tolke kroppsspråket.

Å tro på noen anonyme personer helt uten videre hadde jeg i alle fall ikke gjort.

Fortsetter under...

mil1365380270

At den som ringer ikke vil si navnet sitt hadde jeg ikke tatt til inntekt for at påstanden om utroskap var usann. Å tipse noen, betyr ikke at man vil bli innblandet selv. Hvorfor skulle man det?

At det blir oppgitt tid og sted, taler for at det kan være sant.... Eller at h*n ikke har vært der h*n sa til deg i det minste, og har vært sammen med en annen person.

Som Klaudia sier; hvor mange gale, sjalu mennesker finnes det i verden? Påfallende mange menn, virker det som, som blir forfulgt av gærne damer, men som senere må innrømme at de nok ikke har helt rent mel i posen selv...

Og som Babette og de andre nevner - du må følge magefølelsen din. Om du ikke er den sjalu typen, og likevel begynner tvile på partneren din, kan det være lurt å gå dette litt nærmere etter i sømmene.

Om mannen din var borte den perioden vedkommende sa at det hadde skjedd noe, så burde jo den som ringer være en som enten har vært der det skjedde, sett hva som skjedde eller kjenner dere såpass at hun kunne velge rett nevne rett tidspunkt.

Ei venninne av meg opplevde at en kar ringte hennes eksmann og hennes barn og fortalte ting om henne. Da gikk hun til politiet og selv om oppringeren hadde hemmelig nummer, fant politiet vedkommende raskt. Så det burde være mulig å finne ut av hvemdet var som ringte.

Har selv fått et par telefoner. Det var ikke i forhold tilpartner, men i forhold til barna mine. En telefon om at de hadde mobbet hennes datter og en telefon om at hun hadde sett min datter røyke... Hun kunne opplyse dato for når dethadde skjedd. Og siden jeg var sammen meddøtrene mine den ene dagenog at de var bortreist og ikke kunne værtder hun nevnte den andre ganga, visste jeg jo at hun bare var ute etter å lage bråk for barna mine og meg.

Om mannen din var borte den perioden vedkommende sa at det hadde skjedd noe, så burde jo den som ringer være en som enten har vært der det skjedde, sett hva som skjedde eller kjenner dere såpass at hun kunne velge rett nevne rett tidspunkt.

Ei venninne av meg opplevde at en kar ringte hennes eksmann og hennes barn og fortalte ting om henne. Da gikk hun til politiet og selv om oppringeren hadde hemmelig nummer, fant politiet vedkommende raskt. Så det burde være mulig å finne ut av hvemdet var som ringte.

Har selv fått et par telefoner. Det var ikke i forhold tilpartner, men i forhold til barna mine. En telefon om at de hadde mobbet hennes datter og en telefon om at hun hadde sett min datter røyke... Hun kunne opplyse dato for når dethadde skjedd. Og siden jeg var sammen meddøtrene mine den ene dagenog at de var bortreist og ikke kunne værtder hun nevnte den andre ganga, visste jeg jo at hun bare var ute etter å lage bråk for barna mine og meg.

''Og siden jeg var sammen meddøtrene mine den ene dagenog at de var bortreist og ikke kunne værtder hun nevnte den andre ganga, visste jeg jo at hun bare var ute etter å lage bråk for barna mine og meg.''

Vi hadde en gal nabo da jeg var barn og en gang vi kom hjem etter å ha vært bortreist hele helgen kom han styrtende ut i trappegangen da vi kom hjem og kunne brølende fortelle at det hadde vært et helvetes bråk oppe hos oss i helga og dette måtte det bli slutt på! Han ble ganske stille da min mor sa at vi alle hadde vært bortreist i hele helgen og leiligheten hadde stått tom... *Hehe*

''Og siden jeg var sammen meddøtrene mine den ene dagenog at de var bortreist og ikke kunne værtder hun nevnte den andre ganga, visste jeg jo at hun bare var ute etter å lage bråk for barna mine og meg.''

Vi hadde en gal nabo da jeg var barn og en gang vi kom hjem etter å ha vært bortreist hele helgen kom han styrtende ut i trappegangen da vi kom hjem og kunne brølende fortelle at det hadde vært et helvetes bråk oppe hos oss i helga og dette måtte det bli slutt på! Han ble ganske stille da min mor sa at vi alle hadde vært bortreist i hele helgen og leiligheten hadde stått tom... *Hehe*

I mitt tilfelle var det også en gal nabo... Godt hun har flyttet langt, langt bort fra byga. Og stakkars dem som har henne som nabo oppe i Tromsø nå. Jeg føler virkelig med dem.

Annonse

Jeg vet ikke hva jeg ville trodd. Jeg hadde nok blitt mistenksom ovenfor min mann. Men jeg tror ikke jeg ville gjordt noe mer enn det, så lenge tlf samtalen var eneste grunnlaget for å tro den fremmede kvinnen.

Men jeg ville nok enten snakket med min mann om det, eller sett ting an. Om det hadde vært andre mistenksomme ting som skjedde i tiden før eller etter, som bekreftet mistanken.

Gjest godtroende

Min mann hørte på da jeg fikk denne telefonen. Vi har hatt en gal dame lenge etter oss og som har gjort endel merkelige ting. Men en sånn telefon setter selvsagt igang en del tanker..Min mann har forklart hvor han har vært (der jeg trodde han var) og bedyrer at det ikke har vært noen form for utroskap. Jeg tror han.Til dere som bare er så "ondskapsfulle" å tenke tanken på å ringe anonymt for å si ifra om utroskap vil jeg si : IKKE gjør det, den som i mange tilfeller blir den mest lidende er faktisk den du tror du er "snill" imot.Tenk deg å få et sånt sjokk, kanskje er det barn inne i bildet, tilværelsen deres blir helt snudd på hodet, kanskje ødelagt.

Nei, man skal tenke seg lenge om før man gjør noe sånt. Det er vel sannsynligvis noe i dette at "man skal feie for sin egen dør først...".

Ellers takk for mange gode svar :-)

Hehe likner på det tanten min opplevde. De hadde noen klingale naboer som bodde under seg. En dag kom både han og henne styrtende opp, hun med hårruller i håret og rosa badekåpe og han i pysjamasen, de nærmest banket ned døren og hylte at nå fikk det være nok med alt bråket. Litt småteite følte de seg når de oppdaget at det kun var tanten min hjemme (resten av familien var bortreist) og hun stod å strøk klær og så på tv med lav volum.

Enkelte mennesker altså...

Min mann hørte på da jeg fikk denne telefonen. Vi har hatt en gal dame lenge etter oss og som har gjort endel merkelige ting. Men en sånn telefon setter selvsagt igang en del tanker..Min mann har forklart hvor han har vært (der jeg trodde han var) og bedyrer at det ikke har vært noen form for utroskap. Jeg tror han.Til dere som bare er så "ondskapsfulle" å tenke tanken på å ringe anonymt for å si ifra om utroskap vil jeg si : IKKE gjør det, den som i mange tilfeller blir den mest lidende er faktisk den du tror du er "snill" imot.Tenk deg å få et sånt sjokk, kanskje er det barn inne i bildet, tilværelsen deres blir helt snudd på hodet, kanskje ødelagt.

Nei, man skal tenke seg lenge om før man gjør noe sånt. Det er vel sannsynligvis noe i dette at "man skal feie for sin egen dør først...".

Ellers takk for mange gode svar :-)

Ja, tror jeg ville blitt irritert på denne kvinnen som ville ødelegge mitt liv, med å fortelle en løgn eller sannhet. Spiller ingen rolle, hvorfor måtte hun ringe, liksom...

Lykke til videre, dette kommer dere over.

Uff, jeg hadde tross alt valgt å tro på min kjære, men ville syntes en sånn oppringning var forferdelig ubehagelig. Ville hatt en samtale med kjæresten om det, og latt eventuelle tvil komme ham tilgode hvis han nektet for at kvinnemennesket hadde rett.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...