Gå til innhold

Definisjon av gruppesex

Anbefalte innlegg

Gjest Nysgjerrigemeg
Skrevet

Hvordan defineres gruppesex? En venninne og jeg lå nemlig i samme seng som en kompis en kveld, han lå i midten. Plutselig begynte han å kysse meg, og etterpå kysset han også venninnen min.Så tok vi på hverandre, det vil si venninnen min og jeg tok ikke på hverandre, vi ble bare befølt av kompisen min og han befølte oss.Deretter ronket venninnen min ham, mens han fingret meg.Kan dette kalles gruppesex? Eller er det grupperoting? Jeg var jo ikke bortpå venninnen min, og ingen av oss gjennomførte samleie med kompisen vår.

Fortsetter under...

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Ifølge ordnett.no;

gruppesex: seksuell omgang mellom flere

- så da har dere nok hatt gruppesex. ;-)

Skrevet

"grupperoting" vil jeg vel si dere har hatt...

Skrevet

Ifølge ordnett.no;

gruppesex: seksuell omgang mellom flere

- så da har dere nok hatt gruppesex. ;-)

Men da må seksuell omgang også defineres.:o)

Skrevet

Bill Clinton prøvde seg på å definere hva som _ikke_ var sex, hehe! ;p

Annonse

Cookiemonster
Skrevet

Så lenge man har intim omgang som innvolverer kjønnorganene, så er det _selvsagt_ pr. def. sex. Er det virkelig noen normalt oppegående mennesker her til lands som tror at sex kun er samleie?

Cookiemonster
Skrevet

Hvordan kan du evt. definere runking og fingring som "ikke sex"?

Skrevet

Hvordan kan du evt. definere runking og fingring som "ikke sex"?

Det har jeg ikke gjort. Det var det som var hele mitt poeng, at det ikke gir noen umiddelbar mening å bruke ordene seksuell omgang, da dette også må defineres. Der er samleier som knapt nok kan defineres som sex, spør du meg:o) Og annen seksuell omgang uten penetrering som definitivt er sex i følge mitt syn. Man kan gjøre mye rart uten å ha samleie.

Men nå tusler jeg meg vekk fra dette forumet..

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232625230' post='4072131]

Bill Clinton prøvde seg på å definere hva som _ikke_ var sex, hehe! ;p

Lav sigarføring er ikke sex vet du:-)

Skrevet

Hehe, knallhard definering ;p

Skrevet

Kommer kanskje an på om vi snakker om en fet kubaner eller bare en liten cigarillo? ;-)

Skrevet

Kommer kanskje an på om vi snakker om en fet kubaner eller bare en liten cigarillo? ;-)

Vet ikke det, det kommer heller an på hvilken lepper som omslutter den vil jeg tro:-)

Annonse

Skrevet

Vet ikke det, det kommer heller an på hvilken lepper som omslutter den vil jeg tro:-)

Indre eller ytre? :-)

Skrevet

Indre eller ytre? :-)

Hehe, jeg vil vel tro begge i dette tilfelle:-)

Skrevet

Hehe, jeg vil vel tro begge i dette tilfelle:-)

:-)

Gro Isachsen, Sexolog
Skrevet

I følge bokmålsordboka som er lagt ut av Universitetet i Oslo, er gruppesex: “seksuelt samkvem med minst tre deltakere”. Og hva som oppfattes som sex er variabelt. I mitt vokabular er det dere hadde gruppesex.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...