Gå til innhold

Definisjon av gruppesex

Anbefalte innlegg

Gjest Nysgjerrigemeg

Hvordan defineres gruppesex? En venninne og jeg lå nemlig i samme seng som en kompis en kveld, han lå i midten. Plutselig begynte han å kysse meg, og etterpå kysset han også venninnen min.Så tok vi på hverandre, det vil si venninnen min og jeg tok ikke på hverandre, vi ble bare befølt av kompisen min og han befølte oss.Deretter ronket venninnen min ham, mens han fingret meg.Kan dette kalles gruppesex? Eller er det grupperoting? Jeg var jo ikke bortpå venninnen min, og ingen av oss gjennomførte samleie med kompisen vår.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322683-definisjon-av-gruppesex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hvordan kan du evt. definere runking og fingring som "ikke sex"?

Det har jeg ikke gjort. Det var det som var hele mitt poeng, at det ikke gir noen umiddelbar mening å bruke ordene seksuell omgang, da dette også må defineres. Der er samleier som knapt nok kan defineres som sex, spør du meg:o) Og annen seksuell omgang uten penetrering som definitivt er sex i følge mitt syn. Man kan gjøre mye rart uten å ha samleie.

Men nå tusler jeg meg vekk fra dette forumet..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...