Gå til innhold

Penis var fin helt til en dag da det begynte å blø!

Anbefalte innlegg

Penisen min var omtrent 16-17 centimeter lang når jeg hadde stå.

Da sto den rett oppover lissom.

Menne en dag så glemte jeg å tisse etter orgasme etter samleie. Så litt senere på dagen pressa jeg med en muskel ut sæden tror jeg.

Jeg merka etter det atte når jeg tissa kom det litt blod.

Å dager senere når jeg fikk orgasme kom masse blod i kondomen.

Etter det har penisen blitt skjeiv, og den står bortover, å ikke oppover lenger :(

Det er et par måneder siden det skjedde.

Hva har skjedd med meg?

Jeg er veldig nervøs..

Vær så snill å gi meg råd :(

Synes dette er blitt et STORT problem.

*deprimert*

Fortsetter under...

Jeg glemte å si atte penisen ble utroolig slapp etter dette, er blitt vanskelig å gjennomføre samleie, alt var perfekt før. da var den stiv, sto rett oppover, å utrooli hard.

Hva har skjedd?

Blir så utrooli deprimert.

Begynner nesten å hate meg selv no :(

Gjest maret

Jeg glemte å si atte penisen ble utroolig slapp etter dette, er blitt vanskelig å gjennomføre samleie, alt var perfekt før. da var den stiv, sto rett oppover, å utrooli hard.

Hva har skjedd?

Blir så utrooli deprimert.

Begynner nesten å hate meg selv no :(

Dra til legen du. Kanskje det har skjedd noe med den berømmelig muskelen dere har der.

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Jeg tror det er det jeg bør gjøre oxo?

Hva tror dere?

Det vil bare være ganske så flaut lissom..

Anbefaler at du går til lege og forteller den samme historien som du gjorde i første innlegg. Leger får ofte presentert den type problemer. Det er ikke flaut.

Annonse

Anbefaler at du går til lege og forteller den samme historien som du gjorde i første innlegg. Leger får ofte presentert den type problemer. Det er ikke flaut.

Jeg er egentli ganske redd.

Tror du det er en mulighet for atte alt kan bli normalt igjen?

Må det kankje opereres?

Jeg er egentli ganske redd.

Tror du det er en mulighet for atte alt kan bli normalt igjen?

Må det kankje opereres?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...