Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er en gutt på 22 år.

Jeg har vært sammen med den samme jenta i snart 4 år nå, men nå i det siste har jeg fått noen røde flekker på penishodet. Ingen av oss har hatt sex med noen andre så lenge vi har vært sammen, så jeg synes det er litt rart. Det klør eller svir heller ikke, men jeg vet det ikke skal se sånn ut. Jeg er veldig nøye med hygiene og vasker meg nedentil 1-2 ganger daglig med spesialssåpe. Har prøvd å bytte såpe uten at det hjelper. Hun var sår i skjeden for en tid tilbake, kan det ha noe med det å gjøre. I og med at vi ikke har hatt sex med noen andre, er det vel ikke så lett at det er kjønnssykdom. Jeg merker ikke noe til det uten at jeg synes det er veldig stygt og at det ikke skal se sånn ut. Håper du kan hjelpe meg med noen gode råd. Håper på ett svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32273-r%C3%B8de-prikker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...