Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Utrolig at noen her inne følger med på kjærlighetslivet mitt.

Det har blitt en del tlf. og SMS den siste tida, siden han bor på ei øy et stykke unna. Det er ikke til å skjule at magen får et suuuug, og kroppen helt myyyyk av å hære stemmen hans. Han er en ordentlig romantiker, som gjerne kan ha meg i armkroken, kikke inn i øynene og stjele små kyss. Sovepose under stjernehimmel, eller vin foran vedovnen. Eg er selvsagt sjarmert over dette. Og er litt flau at eg har lyst å spise han opp neste gang eg ser han.

Hvis alt klaffer, så kommer han til meg i kveld. Eg er invitert med noen venner på jazz-kveld, og tar han med meg i så fall.

Eg målle le av meg seg på butikken i sted. Eg kjøpte is, Fanta og Pærecider, fordi eg vet han liker det. Skikkelig fjortis.

Nå er det nye sengetøyet til vask, og eg rekker å tørke det i trommelen til han kommer.

Ungene mine vet nå at mamma har fått en kjæreste. Eg har vært singel i nesten 4 år, så dette er nesten en "sensasjon".

De er hos faren i dag, så denne kvelden blir bare hans og min.

Mest av alt gleder eg meg til å breie dyna rundt han, kysse han på "tinning-stedet", styke han over håret - og sove sammen med ham.

Mmmm :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322780-en-ny-kj%C3%A6reste-p%C3%A5-vei-del-3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

16

• Lillemus

7

• morsan

4

• Shadow 650

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Har du aldri vært sååå forelsket? Det har jeg :-). Har vært sammen i snart 30 år :-)

''Har du aldri vært sååå forelsket? Det har jeg :-). Har vært sammen i snart 30 år :-)''

*Hehe* Du var ikke på DOL høsten 2005 skjønner jeg... ;o) Jeg var så forelsket at det gjennomsyret samtlige innlegg jeg skrev her inne tror jeg. :o)

Gjest annlovinda

''Har du aldri vært sååå forelsket? Det har jeg :-). Har vært sammen i snart 30 år :-)''

*Hehe* Du var ikke på DOL høsten 2005 skjønner jeg... ;o) Jeg var så forelsket at det gjennomsyret samtlige innlegg jeg skrev her inne tror jeg. :o)

Oj, er det så lenge siden. Husker det godt, men tida har jammen godt fort.

:)

*hehe*

Har vært på dol endel år, men sånn av og på. Kan ikke huske det du skrev om nei. Var det ikke herlig å være så forelsket?

PS. Har sluttet å lukte på trusene nå, men er fortsatt forelsket i svingene ja :-)

Annonse

"Rock me, rock me, rock me baby, rock me right here on the floor..."

Er du lettpåvirkelig du også - har du kjøpt rockering fra treningspartner? Jeg tror jeg har en veldig sexy mage under alt flesket, så kanskje jeg klare å rocke den fram.haha.. (magen altså...)

;-) Blir du med på rockekonkurranse?

Har vært på dol endel år, men sånn av og på. Kan ikke huske det du skrev om nei. Var det ikke herlig å være så forelsket?

PS. Har sluttet å lukte på trusene nå, men er fortsatt forelsket i svingene ja :-)

Jeg er nesten like forelsket fremdeles jeg! :o)))))

Gjest annlovinda

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232714316' post='4073005]

Ja, og jeg blir drittsur hvis jeg ikke får det til, hehe! Kanskje jeg ender opp med blåmerker på leggene, slik en annen doler fortalte om forleden ;-p

Hehe.

Får jeg ikke til å så kommer jeg vel til å stå der å øve i hele kveld er jeg redd. Hører jo de sier de klarte det med en gang. Og det vil jeg også.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...