Gå til innhold

Urein hud i 25 år...

Anbefalte innlegg

Gjest neidettrengstikkje

...og no er eg så lei!

Sidan puberteten sette inn då eg var 13 har eg hatt urein hud, i ansiktet, på brystet og ryggen. Problemet er at det aldri gav seg, no er eg snart 40, og framleis er eg plaga med stygge, raude kviser som gjer at eg aldri kan gå med utringa klede, aldri er komfortabel med å visa meg naken, og store delar av tida er flau over korleis eg ser ut.

Eg har vore til hudlege ein gong, men følte ikkje eg vart teken på alvor. Eg har prøvd sånne pencillin-kurar utan hell, og vil gjerne prøva roaccutan. Hudlegen ville ikkje skriva det ut den gongen, men no har eg lyst å få det vurdert på nytt, helst av ein annan hudlege.

Eg lurer på mange ting:

Må eg ha tilvising frå fastlege?

Er det mogleg å få time hos hudlege utan tilvising?

Kva kostar ein tre mnd kur med Roaccutan?

Har nokon prøvd noko anna som har hjelpt på liknande plager?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322785-urein-hud-i-25-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest høstløv

http://www.felleskatalogen.no/felleskatalogen/?mainpage=/felleskatalogen/show.do%3Ffilename%3D/content/preparat-register/R/Roaccutan_Roche_94499.html

Utlevering: Til fertile kvinner skal det kun utleveres Roaccutan (isotretinoin) tilstrekkelig for 30 dagers behandling pr. ekspedisjon. Resepter til fertile kvinner er kun gyldig i 7 dager etter utstedelse.

Pakninger og priser: 30 stk. kr 257,60. 100 stk. kr 758,50.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...