Gjest beskymringsfull Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hei Jeg er en gutt på 15 år. jeg har veldig omt i penishode,har ikke hatt sammleie, verken ubeskyttet eller beskyttet. når jeg merket dette var når min partner onanerte meg med kondom på(Profil rfsu orginal fit, første gang med komdom), merket ingen ting før ejakulasjon, da begynte det og svi i penis hode. etter 5 dager begynte det å bli rødt på højre side av penis hode og det begynte og svi. Det svir ikke når jeg onanerer eller partner onanerer meg, da skjennes ikke svie, men etter ejakulasjon begjynner det og svi igjenn. Det er ikke omt når jeg klemmer på penis hode eller pungen, men når jeg tar på det røde kjennes det. kjennes heller ikke når jeg urinerer, men kommer tilbake etter urinering. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/322810-svie-i-penis-hode/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.