Gå til innhold

Hvordan vise at jeg er interessert?

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Jeg prøver meg her inne. Det er nemlig slik at jeg har en liten situasjon. Saken er:

For et halvt år ble jeg sjekket opp på byen av en nydelig gutt - som er to år yngre enn meg. Jeg er 24, han 22. Denne gutten bor i nærheten av meg, og vi har det siste året sett hverandre en del i nærområdet. På matbutikken, på bussen etc. Så helt ukjent var han altså ikke.

Så i august kom han altså bort til meg på byen, vi slo av en liten prat og han lurte på om vi kunne treffes et annet sted enn bussen etc. Jeg fortalte han da slik som det sto til, at jeg var i et forhold.

På denne tiden var forholdet med min daværende kjæreste ganske tynnslitt, og vi bestemte oss i november for å gå fra hverandre. Begge var enige i at det var det beste.

Jeg begynner endelig å komme meg på beina igjen etter bruddet med kjæresten. Vi hadde vært sammen i 3 år, så jeg merker at det sitter i.

Saken er: Nå vil jeg gjerne vise denne "unggutten" at jeg gjerne kunne tenke meg til å treffe han - ikke bare se han tilfeldig på bussen. Treffer jeg han ute på byen, kunne jeg fint gått bort og snakket med han... men på hvilke andre måter kan jeg signalisere at jeg nå er fri på markedet, og faktisk ER interessert i å bli kjent med han?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322821-hvordan-vise-at-jeg-er-interessert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du nå så sikker på at du er klar til å hoppe inn i et nytt forhold, det er bare 2 mnd siden du gikk ut av et 3 år langt forhold?

Hvis du er sikker så kan du jo sende ham en melding? For jeg antar du vet hva han heter? Spør om dere kan ta en kaffe eller noe sånt. :o) De aller fleste ville vel syntes det var kjempekoselig med en slik forespørsel.

Er du nå så sikker på at du er klar til å hoppe inn i et nytt forhold, det er bare 2 mnd siden du gikk ut av et 3 år langt forhold?

Hvis du er sikker så kan du jo sende ham en melding? For jeg antar du vet hva han heter? Spør om dere kan ta en kaffe eller noe sånt. :o) De aller fleste ville vel syntes det var kjempekoselig med en slik forespørsel.

Jeg er nok ikke klar for å hoppe inn i et nytt forhold. Det er som du sier ikke så lenge siden bruddet, og jeg har vært veldig bevist på at jeg skal "finne meg selv" skikkelig før jeg går inn i noe nytt.

Men det hadde vært hyggelig å bli kjent med han, om så bare som en kompis - og se derfra om det er noe å bygge videre på, eller om vennskapet holder.

Ja, jeg vet hva han heter. Og nå har vi blitt venner på facebook. Hehe :) Skulle gjerne vært så tøff at jeg hadde sendt han en sms - men synes kanskje det er litt for mye rett på sak?! Litt redd for å bli avvist vet du... :) Men samtidig, den som intet våger - intet vinner.

Skulle gjerne bare fått et lite signal om han fremdeles var interessert i å bli kjent. Siden vi ser hverandre såpass ofte, vil det bli litt pinlig dersom jeg sender sms og han faktisk ikke er interessert. :o)

Jeg er nok ikke klar for å hoppe inn i et nytt forhold. Det er som du sier ikke så lenge siden bruddet, og jeg har vært veldig bevist på at jeg skal "finne meg selv" skikkelig før jeg går inn i noe nytt.

Men det hadde vært hyggelig å bli kjent med han, om så bare som en kompis - og se derfra om det er noe å bygge videre på, eller om vennskapet holder.

Ja, jeg vet hva han heter. Og nå har vi blitt venner på facebook. Hehe :) Skulle gjerne vært så tøff at jeg hadde sendt han en sms - men synes kanskje det er litt for mye rett på sak?! Litt redd for å bli avvist vet du... :) Men samtidig, den som intet våger - intet vinner.

Skulle gjerne bare fått et lite signal om han fremdeles var interessert i å bli kjent. Siden vi ser hverandre såpass ofte, vil det bli litt pinlig dersom jeg sender sms og han faktisk ikke er interessert. :o)

Hva er problemet hvis dere har kontakt på facebook?? Da er det vel bare å hinte litt der, er det ikke?

Jeg var i samme situasjon som deg.

Jeg sendte ham en melding en kveld FØR jeg skulle ut på byen. Spurte om han skulle ut. Han sa ja og så tok vi det derifra;-)

Om han ikke skulle ha tenkt seg ut, så hadde han jo uansett skjønt at jeg antagelig var singel siden jeg spurte.

Hva er problemet hvis dere har kontakt på facebook?? Da er det vel bare å hinte litt der, er det ikke?

Ja, kanskje. Men er ikke helt fan av facebookflørting. Vi har sånn sett bare lagt hverandre til som venn - ikke noe kontakt ut over det. Men får kanskje bare sende en liten melding til innboksen hans - og satse på at han tar hintet. ;)

Annonse

Ja, kanskje. Men er ikke helt fan av facebookflørting. Vi har sånn sett bare lagt hverandre til som venn - ikke noe kontakt ut over det. Men får kanskje bare sende en liten melding til innboksen hans - og satse på at han tar hintet. ;)

Hva er galt med facebook flørting? Det er da ikke noe forskjell på det og annen flørting.

Hva er galt med facebook flørting? Det er da ikke noe forskjell på det og annen flørting.

Neida, det er jo ikke det. Synes bare det er enklere når man ser hverandre, og kan bruke kroppsspråket. :)

Men! Jeg har jo sånn sett ikke så mange valg - enten må jeg gå rett bort til han på butikken, eller så får jeg sjekke han opp på facebook. ;)

Menn tar ikke hint som om han ikke tar det du mener er et klart hint så betyr ikke det at han er uinteressert. :o)

"Snakk" tydelig til ham slik at han skjønner hva du mener, det er greiest. :o)

Neida, det er jo ikke det. Synes bare det er enklere når man ser hverandre, og kan bruke kroppsspråket. :)

Men! Jeg har jo sånn sett ikke så mange valg - enten må jeg gå rett bort til han på butikken, eller så får jeg sjekke han opp på facebook. ;)

Klart det er bedre å se kroppsspråket, men det ser du da senere når dere har kommet i gang og blitt enige om å møtes. Dette går nok rette veien det.

Jeg mener det er en fin måte å finne ut av hverandre på ved å flørte på nett først.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...