leila79 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hei- Har noen spørsmål til dere her inne.Jeg er 29 år,og har siden jeg var 15-år slitt med ryggen og beina.Fått speisal såler osv,det hjelper ikke.Har smerter under beina,(som blir verre når jeg går,går over til "krampe"på en måte.På det verste er det så vondt at det føles som jeg går på knust glass.Legene mener jeg må operes pga at anklen min er "lealøs,slapp pga slitasje." Så er det ryggen da,slit med Isjas,og senebetenlse i venstre skulder.Hatt det i 1,5mnd,går jo ikke over.Prøvd naproxen,brexidol,voltaren og 2 modifiac,en kur,gir snart opp.Er det ingen smertestillendes som hjelper??Hva feiler det meg egentlig?Ska til spesialist i fysikalsk medisin(skrivefeil) i feb. Jeg har gått hjemme i 2,5 år nå.Mister morstrygden min om 2mnd,så derfor haster det veldig med å frisk.Noen som har noen tips til hva jeg ska prøve/gjøre??Er dette fibro?? Smertene i beina er under,sp venstre fot. Ellers kan det verke ifingre,inn i hånda,men det er ikke hele tiden.Plutselig kan det komme harde, verkende ,smerter på knet,på knoklen liksom,samme med albuen.Men det er heldigvis ikke ofte,men dem har kommet mer og mer snikende de siste 2 mnd.Frys ofte,er jeg ute i 3-4min kan jeg fryse i 4-5 timer etterpå.Har alltid masse klær på,og -3-4 vinterdyne,pluss ovnen på.Rompa.og låret jeg frys mest på.Dette ble slikt etter fødlsen,hadde komplikasjoner etter fødslen,mista masse blod osv. Takk for svar.... Ha en fin dag Takk for svar-- 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/322838-fibromyalgikan-noen-hjelpe-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Synes ikke dette virker typisk for fibromyalgi, men du kan jo sjekke www.fibromyalgi.no og lese om symptomene der. Men skulle det vise seg at det er fibro, så er det ikke håp om noen rask bedring, i hvert fall:-( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/322838-fibromyalgikan-noen-hjelpe-meg/#findComment-2676562 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.