Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter 6 mnd med lite og ingen blødning etter at jeg satte inn hormonspiralen har jeg nå de to siste mnd. hatt blødning så og si kvar dag. Noen dager bare litt andre mye mer.

Var til lege og han sendte meg til ultralyd for å sjekke om den var på plass. Det var den, men han som tok ultralyden mente at myomet jeg har hatt hadde vokst og at det var kommen flere. Blødningene kunne komme av at spiralen irriterte myomene. Han anbefalte operasjon for å fjerne dei. Men da er sjansen for at jeg mister livmora mi stor. Jeg er nå ganske forvirra og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Min primærlege har jeg ikke fått fatt i ennå. I tillegg til desse myoma har jeg PCOS. Jeg er 35 år. Ville du ha anbefalt at jeg tok operasjonen? Vil jeg komme i overgangsalderen? vil jeg kunne ha et normalt sexliv etter operasjonen? har tusen spørsmål :-))

Håper du kan svare meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32288-myomer-og-hormonspiral/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...