Gå til innhold

Anbefalte innlegg

kjæresten min bor på en annen kant av landet.Forholdet er ganske nytt så jeg har bare vært på noen besøk hos han. Mitt problem er at jeg klarer ikke å gå på do hos han( altså nummer 2 )jeg har ikke sjangs! Selvom jeg må tør jeg ikke sitte der å presse, det er som en stor sperre "inni der" hehe...

Og så får jeg sinnsykt mageknip fordi jeg ikke får gått på do.Er det andre som har hatt det sånn?jeg er 26 år skulle jo tro det ikke skulle være noe problem...

Virker det dumt om jeg sier det til han??og ler av det?kanskje sperren slipper da?idiotisk problem....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322945-%C3%A5-g%C3%A5-p%C3%A5-do/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg foreslår at du sier det til ham, og spør på en pen måte om han kan gå ut en liten tur så du får kommet deg på do i fred. Etter hvert vil dette gå seg til. Og det er ikke uvanlig, har hørt om flere som har hatt det sånn i starten av et nytt forhold.

Gjest Mirakelet

uff jeg hadde det sånn da jeg var 18 år og usikker.. skulle på overnattingsbesøk hos kjæresten min for første gang. Hadde masse luft i magen sikkert pga jeg grudde meg,

ikke klarte jeg å gå på do heller, så jeg fikk så kraftig vondt i magen at jeg lå på gulvet og vred meg i smerte.... au!

Annonse

Skjønner godt det problemet der. Heldigvis ble det ganske hurtig flirt av hos oss. Jeg ba kjæresten pent om han ikke kunne skru opp tv'n et par hakk, da jeg gjerne ville ha litt privat inne på do. Alle må jo det, så løser seg som regel av seg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...