Gå til innhold

hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest bodilsen2

Jeg har møtt en fyr, er så usikker på hva han vil. Vi har møttes et par ganger bare, for han har vært mye hjemme hos moren sin i en annen by, da hun har vært syk. Han sender meldinger, men syns han viser litt liten interesse for meg og mine interesser. SElv om det kan komme senere så klart...han hadde vel ikke sendt meld om han ikke var interesert i å møtes igjen? Han bruker så lang tid syns jeg, er jo bra men...skal jeg vente med å spørre om han vil finne på noe til jeg hører fra han nå? Han skulle til moren sin ihelgen, så da fikk vi ikke møtes denne helgen. Men han sendte meld om fredagen og ville bare si hei osv. Syns han bør jobbe litt mer skal det bli noe...er det vanlig at menn ikke viser så mye entusiasme? Jeg aner ikke hvor jeg har han..vi er voksne, begge 29 år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322947-hva-gj%C3%B8r-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, dette minner litt om mitt eget forhold. Det samme skjedde med min type... Jeg ville at han skulle vise mer interesse. Jeg følte at han ikke var så interessert, og etter x antall måneder så har jeg vel egentlig funnet ut det....Jeg har flere ganger beskyldt han at interessen var for lav, men han har nektet. Hva skulle jeg tro??

La han ta initiativet noen ganger og se hva som skjer. Treffes dere like sjeldent, så kutt han ut før det blir for sent......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322947-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-2677185
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...