Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 19 år som for en måneds tid siden hadde sex med en gutt et par ganger. Vi brukte kondom, men hadde litt oralsex uten kondom. Jeg har tenkt mye på dette og er redd for å ha blitt smittet av en eller annen kjønnssykdom. Et par uker etter ble jeg litt sår i underlivet, jeg tenkte kanskje det kom av sykling, men senere begynte det også å klø litt. Også nå har jeg litt kløe innimellom. Hvor stor er sjansen for å få klamydia eller andre kjønnssykdommer selv om man bruker kondom? Kan en jente bli smittet av klamydia ved å utføre oralsex på en gutt, uten bruk av kondom, selv om han ikke får utløsning?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32298-klamydia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...