Gå til innhold

Hvilke smertestillende mot tannpine?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Min erfaring er at vanlig smertestillende hjelper lite hvis man har virkelig tannpine. Du kan prøve blandingen som er foreslått av de andre her, får du ikke lindring bør du ringe tannlegen og få noe sterkere. Tannpine er vondt og man kan bli nesten gal av smertene. Jeg snakker av erfaring da jeg en gang gikk på ukesvis med tannpine. Tilslutt hev jeg i meg ukritisk det meste jeg kom over av smertestillende tabletter. Det hjalp ikke i det hele tatt, annet enn at jeg fikk vondt i nyrene. Håper du får hjelp snart.

Annonse

Hei!

Parasett og Ibux, eller to tilsvarende tabeletter med samme virkestoff.

Men du må, uansett tid eller ikke til tannlegen. Tannpine kan komme av betenelse som igjen kan føre til blodforgiftning, og enda værre senario, kan du om så blir tilfelle..

(det er faktisk årlig folk dør av blodforgiftnig som stammer fra tannpine, så hver så snill og kom deg avgårde.)

Vennlig hilsen og lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...