Gjest venninnah Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Fortalte om venninna mi som har seg med sin gifte sjef som er mye eldre enn henne. Hun har tatt en test og er desverre gravid. Hun er selv glad over nyheten og vil beholde barnet. Hun har ikke fortalt det til elskeren ennå, og er redd for hvordan han vil reagerer. Han har sagt tidligere at han ønsker hun tar abort hvis det viser seg at hun er gravid, og sier han er ferdig med barn. Nå kommer jo kona til å få greie på det også. Venninna mi vil ikke ta abort, uansett hvem faren er sier hun, og hun er innstilt på å oppdra barnet alene, men sier hun håper han vil ta del i livet til barnet. Hun sa til meg at hun håper på at han vil bli glad for nyheten. jeg tror han vil bli sint og helt fra seg og dumpe henne, og prøve å overtale henne til abort. Jeg mener at han bør stå til ansvar for sine handlinger, og ikke kan påtvinge henne noe som helst. Det er han som er utro, og har familie å tenke på. Selvfølgelig fortjener alle barn to foreldre, men ikke alltid det blir sånn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323091-ikke-mitt-problem-del-2/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hun høres ikke helt ut som den skarpeste kniven i skuffen hun der... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323091-ikke-mitt-problem-del-2/#findComment-2679073 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janna Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hun høres ikke helt ut som den skarpeste kniven i skuffen hun der... Nei, neppe skarpeste kniven. Kanskje hun likevel sto først i køen da vettet ble utdelt, men fikk døra i trynet?!! Hjelpe meg. Her er det mange skjebner. Og mye fortvilelse for alle parter i sikte. Også eldre søsken og et uskyldig barn. Han burde nok ha vært mer selektiv i sitt valg av elskerinne... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323091-ikke-mitt-problem-del-2/#findComment-2679082 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest venninnah Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Nei, neppe skarpeste kniven. Kanskje hun likevel sto først i køen da vettet ble utdelt, men fikk døra i trynet?!! Hjelpe meg. Her er det mange skjebner. Og mye fortvilelse for alle parter i sikte. Også eldre søsken og et uskyldig barn. Han burde nok ha vært mer selektiv i sitt valg av elskerinne... Hvorfor i alle dager er det hun som blir sett på den store stygge ulven? det er han som er gift og er utro. Nå må han stille til ansvar for hva han har rota seg borti. Det var han som la an på henne. selvfølgelig er det ikke noen ønsket situasjon, men det er ikke alle som vil ta abort. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323091-ikke-mitt-problem-del-2/#findComment-2679104 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvorfor i alle dager er det hun som blir sett på den store stygge ulven? det er han som er gift og er utro. Nå må han stille til ansvar for hva han har rota seg borti. Det var han som la an på henne. selvfølgelig er det ikke noen ønsket situasjon, men det er ikke alle som vil ta abort. Det gjør alle damer som innlater seg med gifte menn. Det er opplest og vedtatt her på DOL for lenge siden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323091-ikke-mitt-problem-del-2/#findComment-2679106 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janna Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvorfor i alle dager er det hun som blir sett på den store stygge ulven? det er han som er gift og er utro. Nå må han stille til ansvar for hva han har rota seg borti. Det var han som la an på henne. selvfølgelig er det ikke noen ønsket situasjon, men det er ikke alle som vil ta abort. I en slik situasjon er det bedre grunn til å ta abort enn i andre situasjoner. Fordi utgangspunktet er veldig dårlig. Han har sagt i fra hva han mener om barn, og det burde hun respektere. Sånt romantisk fjås om at han vil bli glad osv... ha ha Hun vil nok bli veldig veldig skuffet stakkars. Hun burde ha beskyttet seg bedre. Å bruke graviditet til å "fange" menn er en eldgammel, men idiotisk metode for å manipulere folk slik man vil. Stygt gjort spør du meg.... (Uten å vite alt om dette forholdet) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323091-ikke-mitt-problem-del-2/#findComment-2679116 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest venninnah Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 I en slik situasjon er det bedre grunn til å ta abort enn i andre situasjoner. Fordi utgangspunktet er veldig dårlig. Han har sagt i fra hva han mener om barn, og det burde hun respektere. Sånt romantisk fjås om at han vil bli glad osv... ha ha Hun vil nok bli veldig veldig skuffet stakkars. Hun burde ha beskyttet seg bedre. Å bruke graviditet til å "fange" menn er en eldgammel, men idiotisk metode for å manipulere folk slik man vil. Stygt gjort spør du meg.... (Uten å vite alt om dette forholdet) Så det er ikke stygt av han å utnytte henne? Når han har familie fra før, men synes det er deilig å knulle på ei ungjente fordi kona ikke vil? Og nå er hun gravid, så nå skal HUN respektere HANs ønske om å ikke få flere barn siden han er mye eldre og ferdig med barn. Og ikke han respektere at hun ikke vil fjerne barnet hun har i magen og utsette kroppen sin for en abort? Hva med hennes ønsker? har det ikke noe å si de da? Hun har ingen barn, og ønsker ikke ta abort. hun skulle ønske det var med en mann hun hadde et stabilt forhold med, men sånn ble det ikke. Hvem er det forresten som kan dømme når det er greit og ikke ta abort? Er ikke det opp til KVINNEN selv? Hvorfor beskytter dere denne drittsekken av en mann??? Ja, det er dumt å innlede et forhold med en gift mann, men det er da for svarte HAN som er utro, og ikke henne. respektere han??? Er det kona hans dere føler med, og derfor prøver å gjøre venninna mi til heksa? jeg synes også veldig synd på kona, siden hun er gift med et utro rasshøl. Hadde mannen min vært utro er det han jeg ville lagt skylda på, ikke hun han hadde hatt seg med. Det er jo han som hadde skuffet meg og vært utro mot meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323091-ikke-mitt-problem-del-2/#findComment-2679131 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest venninnah Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 I en slik situasjon er det bedre grunn til å ta abort enn i andre situasjoner. Fordi utgangspunktet er veldig dårlig. Han har sagt i fra hva han mener om barn, og det burde hun respektere. Sånt romantisk fjås om at han vil bli glad osv... ha ha Hun vil nok bli veldig veldig skuffet stakkars. Hun burde ha beskyttet seg bedre. Å bruke graviditet til å "fange" menn er en eldgammel, men idiotisk metode for å manipulere folk slik man vil. Stygt gjort spør du meg.... (Uten å vite alt om dette forholdet) hun har heller ingen hensikt i å fange mannen, for hun ville ikke ha noe mer enn et seksuelt forhold til han, men har nå fått litt følelser for han. Det er pga. barnet hun ikke vil ta abort, ikke pga mannen. Når det er først er så ille, så håper hun i hvert fall han vil ha litt kontakt med barnet, men ser ikke for seg noen happy ending med de to. hun sa hun kunne jo håpe på det, men hun vet jo selv at han ikke vil bli glad. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323091-ikke-mitt-problem-del-2/#findComment-2679137 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Så det er ikke stygt av han å utnytte henne? Når han har familie fra før, men synes det er deilig å knulle på ei ungjente fordi kona ikke vil? Og nå er hun gravid, så nå skal HUN respektere HANs ønske om å ikke få flere barn siden han er mye eldre og ferdig med barn. Og ikke han respektere at hun ikke vil fjerne barnet hun har i magen og utsette kroppen sin for en abort? Hva med hennes ønsker? har det ikke noe å si de da? Hun har ingen barn, og ønsker ikke ta abort. hun skulle ønske det var med en mann hun hadde et stabilt forhold med, men sånn ble det ikke. Hvem er det forresten som kan dømme når det er greit og ikke ta abort? Er ikke det opp til KVINNEN selv? Hvorfor beskytter dere denne drittsekken av en mann??? Ja, det er dumt å innlede et forhold med en gift mann, men det er da for svarte HAN som er utro, og ikke henne. respektere han??? Er det kona hans dere føler med, og derfor prøver å gjøre venninna mi til heksa? jeg synes også veldig synd på kona, siden hun er gift med et utro rasshøl. Hadde mannen min vært utro er det han jeg ville lagt skylda på, ikke hun han hadde hatt seg med. Det er jo han som hadde skuffet meg og vært utro mot meg. Hvis han har så mye imot å få flere barn, så bør han gjøre seg store anstrengelser for ikke å gjøre en jente gravid. Prevensjon for menn finnes også. Og når han ikke har brukt prevensjon, så må han ta følgene av det, han kan ikke kreve at jenta skal ta abort. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323091-ikke-mitt-problem-del-2/#findComment-2679153 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janna Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Så det er ikke stygt av han å utnytte henne? Når han har familie fra før, men synes det er deilig å knulle på ei ungjente fordi kona ikke vil? Og nå er hun gravid, så nå skal HUN respektere HANs ønske om å ikke få flere barn siden han er mye eldre og ferdig med barn. Og ikke han respektere at hun ikke vil fjerne barnet hun har i magen og utsette kroppen sin for en abort? Hva med hennes ønsker? har det ikke noe å si de da? Hun har ingen barn, og ønsker ikke ta abort. hun skulle ønske det var med en mann hun hadde et stabilt forhold med, men sånn ble det ikke. Hvem er det forresten som kan dømme når det er greit og ikke ta abort? Er ikke det opp til KVINNEN selv? Hvorfor beskytter dere denne drittsekken av en mann??? Ja, det er dumt å innlede et forhold med en gift mann, men det er da for svarte HAN som er utro, og ikke henne. respektere han??? Er det kona hans dere føler med, og derfor prøver å gjøre venninna mi til heksa? jeg synes også veldig synd på kona, siden hun er gift med et utro rasshøl. Hadde mannen min vært utro er det han jeg ville lagt skylda på, ikke hun han hadde hatt seg med. Det er jo han som hadde skuffet meg og vært utro mot meg. Fordi hun visste hva hun gikk til da hun innledet et forhold til en eldre mann. Hun er ikke bedre selv. Og hva med de barnslige triksene som å "plante" beviser i bilen hans. Dama har ikke gjort en eneste ting som forsvarer egne handlinger. Hva med mannen da? Han er 46 år. Han er ferdig med barn. Når barnet er 14, så er han 60 år. Bestefar - alder.. Hvor teit går det an å bli da? Selvfølgelig innledet han et forhold til ei ung jente fordi han likte å ha sex med henne. Hun likte jo å ha sex med han også. Som vi vet har ikke alle sex med det målet å få barn hver gang. Hun visste jo det... Hva trodde hun at han var ute etter? Samboerskap? Utnyttet? Hun har da frivillig spriket med bena.. Han har så vidt jeg vet ikke lovet henne noe som helst. Jeg mener hun har "lurt" han for å få overtaket. For å kunne si: "Jeg har kontrollen nå". Og for å få et barn. Det er jo hun som har utnyttet han. Og det synes jeg han og familien hans må betale et altfor høy pris for. Jeg tror ikke hun helt er klar over omfanget av det hun har gjort. Og han får selvfølgelig som fortjent. Selv om jeg synes at prisen er for høy. Og barnet får en manipulerende, beregnende mor og en gamling til far. Stakkars alle parter i denne saken... forferdelige greier.. Forsto det slik at han var åpen om situasjonen hele tiden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323091-ikke-mitt-problem-del-2/#findComment-2679158 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Fordi hun visste hva hun gikk til da hun innledet et forhold til en eldre mann. Hun er ikke bedre selv. Og hva med de barnslige triksene som å "plante" beviser i bilen hans. Dama har ikke gjort en eneste ting som forsvarer egne handlinger. Hva med mannen da? Han er 46 år. Han er ferdig med barn. Når barnet er 14, så er han 60 år. Bestefar - alder.. Hvor teit går det an å bli da? Selvfølgelig innledet han et forhold til ei ung jente fordi han likte å ha sex med henne. Hun likte jo å ha sex med han også. Som vi vet har ikke alle sex med det målet å få barn hver gang. Hun visste jo det... Hva trodde hun at han var ute etter? Samboerskap? Utnyttet? Hun har da frivillig spriket med bena.. Han har så vidt jeg vet ikke lovet henne noe som helst. Jeg mener hun har "lurt" han for å få overtaket. For å kunne si: "Jeg har kontrollen nå". Og for å få et barn. Det er jo hun som har utnyttet han. Og det synes jeg han og familien hans må betale et altfor høy pris for. Jeg tror ikke hun helt er klar over omfanget av det hun har gjort. Og han får selvfølgelig som fortjent. Selv om jeg synes at prisen er for høy. Og barnet får en manipulerende, beregnende mor og en gamling til far. Stakkars alle parter i denne saken... forferdelige greier.. Forsto det slik at han var åpen om situasjonen hele tiden. Her er et fint lite ord på sin plass "kondom". Han kunne ha brukt prevensjon, slik han ikke kom i en slik situasjon at elskerinnen skal ha barn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323091-ikke-mitt-problem-del-2/#findComment-2679164 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janna Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvis han har så mye imot å få flere barn, så bør han gjøre seg store anstrengelser for ikke å gjøre en jente gravid. Prevensjon for menn finnes også. Og når han ikke har brukt prevensjon, så må han ta følgene av det, han kan ikke kreve at jenta skal ta abort. Ja, hvis hun har vært helt ærlig. Det kan jo hende at hun sa hun brukte noe, men ikke gjorde det. En oppegående mann har ikke ubeskyttet sex med en ung kvinne som han ikke vil ha barn med. Men, selvfølgelig burde han ha brukt kondom selv om hun sa at hun gikk på pillen. For å være _helt_ sikker. Uansett er dette helt tragisk.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323091-ikke-mitt-problem-del-2/#findComment-2679168 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vingla Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ja han visste vel at sex uten beskyttelse kan medføre graviditet.. Det er jo opplagt. Jeg synes mest synd i barnet som vil bli født nå og kona/familien til den utro mannen. Venninnen din og den utro mannen er begge to skyldige og ansvarlige for det som har skjedd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323091-ikke-mitt-problem-del-2/#findComment-2679183 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Signatura Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 I en slik situasjon er det bedre grunn til å ta abort enn i andre situasjoner. Fordi utgangspunktet er veldig dårlig. Han har sagt i fra hva han mener om barn, og det burde hun respektere. Sånt romantisk fjås om at han vil bli glad osv... ha ha Hun vil nok bli veldig veldig skuffet stakkars. Hun burde ha beskyttet seg bedre. Å bruke graviditet til å "fange" menn er en eldgammel, men idiotisk metode for å manipulere folk slik man vil. Stygt gjort spør du meg.... (Uten å vite alt om dette forholdet) Ettersom jeg er et resultt av en slik affære vil jeg jo si takk Gud for at hun ikke dreper barnet, men fortsetter å holde liv i det. Alt liv er like mye verdt. At gifte menn har elskerinner hvorpå barn blir til har vært o kommer til å være tilstedet i all tid vi mennesker finnes. Det er helt feil med utroskap, men har man først lad et barn blir det jo på tryne feil å ta det utover det uskyldige barnet. Det går ann å bli folk av oss med en forelder og! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323091-ikke-mitt-problem-del-2/#findComment-2679220 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvorfor i alle dager er det hun som blir sett på den store stygge ulven? det er han som er gift og er utro. Nå må han stille til ansvar for hva han har rota seg borti. Det var han som la an på henne. selvfølgelig er det ikke noen ønsket situasjon, men det er ikke alle som vil ta abort. Nei, vet du hva! Hun er like skyldig som han, hun visste inderlig godt at han var gift. Å gjøre henne til et uskyldig offer, blir for dumt. Begge var like ansvarlige for å sørge for prevensjon. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323091-ikke-mitt-problem-del-2/#findComment-2679229 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvorfor i alle dager er det hun som blir sett på den store stygge ulven? det er han som er gift og er utro. Nå må han stille til ansvar for hva han har rota seg borti. Det var han som la an på henne. selvfølgelig er det ikke noen ønsket situasjon, men det er ikke alle som vil ta abort. ''selvfølgelig er det ikke noen ønsket situasjon, men det er ikke alle som vil ta abort.'' Da bør man vel kanskje være sikker på at man bruker prevansjon da... Det er ikke spesielt smart å bli gravid med en gift mann, uansett hvor utro han er. Det er tross alt et menneske man bringer til verden, og da kan man ha litt omtanke for hvilke omstendigheter man setter det mennesket i... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323091-ikke-mitt-problem-del-2/#findComment-2679232 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bustebeisa Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Så det er ikke stygt av han å utnytte henne? Når han har familie fra før, men synes det er deilig å knulle på ei ungjente fordi kona ikke vil? Og nå er hun gravid, så nå skal HUN respektere HANs ønske om å ikke få flere barn siden han er mye eldre og ferdig med barn. Og ikke han respektere at hun ikke vil fjerne barnet hun har i magen og utsette kroppen sin for en abort? Hva med hennes ønsker? har det ikke noe å si de da? Hun har ingen barn, og ønsker ikke ta abort. hun skulle ønske det var med en mann hun hadde et stabilt forhold med, men sånn ble det ikke. Hvem er det forresten som kan dømme når det er greit og ikke ta abort? Er ikke det opp til KVINNEN selv? Hvorfor beskytter dere denne drittsekken av en mann??? Ja, det er dumt å innlede et forhold med en gift mann, men det er da for svarte HAN som er utro, og ikke henne. respektere han??? Er det kona hans dere føler med, og derfor prøver å gjøre venninna mi til heksa? jeg synes også veldig synd på kona, siden hun er gift med et utro rasshøl. Hadde mannen min vært utro er det han jeg ville lagt skylda på, ikke hun han hadde hatt seg med. Det er jo han som hadde skuffet meg og vært utro mot meg. Hadde du skrevet at du hadde ei venninne som var blitt gravid med elskeren sin og at han nå ønsket at hun skulle ta abort, hadde nok flere holdt med henne. Men måten du bekrev henne på i det første innlegget, så tenker jeg at hun er stein stokke gal, og han en utro drittsekk. I ditt første innlegg så jeg for meg noe som kunne ligne på klassiske trillere med kaniner om ender opp i gryta. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323091-ikke-mitt-problem-del-2/#findComment-2679433 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 I en slik situasjon er det bedre grunn til å ta abort enn i andre situasjoner. Fordi utgangspunktet er veldig dårlig. Han har sagt i fra hva han mener om barn, og det burde hun respektere. Sånt romantisk fjås om at han vil bli glad osv... ha ha Hun vil nok bli veldig veldig skuffet stakkars. Hun burde ha beskyttet seg bedre. Å bruke graviditet til å "fange" menn er en eldgammel, men idiotisk metode for å manipulere folk slik man vil. Stygt gjort spør du meg.... (Uten å vite alt om dette forholdet) '' en slik situasjon er det bedre grunn til å ta abort enn i andre situasjoner'' Helt uenig. Verdien av et liv kan ikke måles utfra de enkelte situasjoner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323091-ikke-mitt-problem-del-2/#findComment-2679567 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Nei, vet du hva! Hun er like skyldig som han, hun visste inderlig godt at han var gift. Å gjøre henne til et uskyldig offer, blir for dumt. Begge var like ansvarlige for å sørge for prevensjon. Enig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323091-ikke-mitt-problem-del-2/#findComment-2679568 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janna Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 '' en slik situasjon er det bedre grunn til å ta abort enn i andre situasjoner'' Helt uenig. Verdien av et liv kan ikke måles utfra de enkelte situasjoner. Det mener jeg er en floskel i 2009. Å lure menn til barn er helt forkastelig. En avskyelig handling. Mange andre liv blir ødelagt og forandret på grunn av dette parets handlinger. Å bruke "verdien av liv" som unnskyldning til å ødelegge andres liv blir for banalt. Mener _jeg_ Mange andre mener noe annet, og jeg skal ikke prøve å overbevise noen. Men sunn fornuft er bedre enn romantiske opphøyde floskler.. Denne jenta har fått det slik hun vil. Hun har fått all makt over mannen og forholdet hun tidligere ikke hadde noe hun skulle ha sagt over. Lukter planlagt spør du meg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323091-ikke-mitt-problem-del-2/#findComment-2679588 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.