Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eneste jeg vet om denne mangelen er at den kan føre til KOLS, uten å røyke.

Ja det stemmer. Et av barna mine har vært endel plaget med lungene og han er nå sluttet å røyke. Hans største problem er at han bruker lang tid på å bli ordentlig frisk etter sykdom. Han har hadt flere tilfeller av spontan pneumothorax uten at jeg kan si at det ene har med det andre å gjøre.Mitt yngste barn er vel den som har vært mest syk og nå ser det ut til at hun utvikler en eller annen form for bindevevssykdom, hun har hele tiden hadt variabler på leververdiene og vært plaget med høy CRP og feber, infeksjoner med ukjent fokus.. Hun er ennå ikke begynt på skolen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...