Gjest sutre-kone Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 så blir det bare rester til meg. Han jobber som snekker, og moren hans har kjøpt stort hus som trenger å pusses opp. Først var det snakk om at han skulle ta kjøkkenet for henne, men nå har det ballet på seg og blitt flere og flere ting. Så han jobber der hver dag etter jobb, kommer hjem seint, spiser, dusjer og sovner på sofaen for så å valse i seng. Synes synd på han for han ser helt utslitt ut. Før jul, (før huset til svigermor ble kjøpt) så jobbet han hos foreldrene mine med gulv og panelvegger. Det tok lenger tid enn han trodde, men faren min jobbet jo sammen med han hele tiden. Da ble det også sånn. Problemet er vel at han ikke kan si nei. Han tar på seg alt av småjobber her og der. Han har også hjulpet broren sin. Det blir til at han jobber seg halvt i hjæl, også er det litt her og der så de ser ikke hvor mye han jobber. Han orker ikke (og er jo heller ikke hjemme) å gjøre en dritt her i hjemmet. Så jeg begynner å bli passe lei av å rydde opp og holde reint. Han er jo ikke så mye hjemme, men han er flink til å slenge fra seg våte arbeidsklær, skittentøy på badegulvet, han vasker aldri klær, støvsuger ikke osv osv. Nå de siste ukene har han til og med jobbet lørdager! jeg bruker hver lørdag til å vaske og holde huset i ornden. Vi har et aktivt barn her også som krever sitt. Jeg begynner å føle meg veldig ensom og alene, men jeg tror ikke de utnytter han heller. Men hvordan forklare dette til han uten at det blir feil? Jeg ser jo helheten, og det burde i hvert flal han gjøre som får kjenne det på kroppen. Han har sjelden overskudd til sex, og selv om han ønsker å kose med meg sovner han kanskje mens jeg er på badet 2 min. Vi har planlagt å gjøre en del ting på huset selv, så da må han jobbe med det etter arbeidstid. jeg vil jo hjelpe han så sant jeg kan (noen må jo passe barnet), men vi får aldri tid til hverandre lenger. are jobb og stress. Jeg har 8 - 16 jobb, og synes middag sammen er viktig