Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest celiew

Heisann.

Haaper at noen kan svare meg paa de spm som jeg har..

Jeg har brukt p-pillen (loestrin fe 1/20 disse p-pillene inneholder lite estrogen p.g.a hodepine-plager med p-piller som inneholder for mye estrogen. ) i ca 10 mnd naa siden min soenn ble foedt.

siste mens (som var paa en onsdag) varte bare i en dag og det var bare en 2-3 draaper med blod, vanligvis saa begynner mensen paa en onsdag og varer til loerdag (jeg bloer rikelig til vanlig).

Jeg begynte med et nytt brett den soendagen.(jeg er naa paa den 14 dagen med det nye brettet)

Jeg har vaert svimmel, vaaknet mitt paa natten og nesten spydd plus at jeg er utrolig troett.

Jeg hadde alt dette ved forrige graviditet, saa jeg tok en graviditets-test den kom ut negativ.

Ved forrige graviditet saa tok jeg 3 tester som alle kom ut negativ, dro til slutt til legen og tok blodtest som kom ut positivt.

Det jeg naa lurer paa er hvor stor er sjangsen for at jeg er gravid og kan dette bare vaere noen bivirkning paa p-pillene???

Har hoert at noen kvinner har bloedninger imellom mensen, kan dette vaere det??

Haaper virkelig noen kan hjelpe...

Takk!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32316-hva-er-naa-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

jeg glemte og skrive at i de siste dagene saa har jeg bloedd litt, blodet er helt roedt og veldig tykt..

Jeg bloer litt en dag saa gaar det over og 2 dager senere saa bloer jeg litt mere, det foeles som det fosser ut men det er nesten ingen ting..

Jeg kjenner ikke aktuelle p-piller, men lavere dose har større tendens til uregelmessige blødninger Kvalme kan være bivirkning til pillen. Jeg kan ikke angi sjanse for graviditet, men er du usikker bør då igjen få tatt en blodprøve, men rart om den er negativ i urin og positiv i blod.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32316-hva-er-naa-dette/#findComment-126925
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...