Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan ville du ha tatt det? Kjæresten spør om det er greit å ringe i 23-tiden. Du legger deg i sengen, og klar for en koseprat.

Omtrent det første han gjør når du sier "hallo", er å dra snørret i nesen -bare for å trekke i deg. Da hadde eg dagen før instendig bedt han å slutte med det.

Eg blei steinsur og avsluttet tlf. samtalen. Han skjønner ikke at eg kunne bli sur for det.

Noe håp?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323175-drar-sn%C3%B8rr-med-vilje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Skjønner du synes det er irriterende og ekkelt, men du overdriver vel litt? Det er sikkert en uvane han gjør uten å tenke over det, var sikkert ikke for å irritere deg... Det er i så fall sinnsykt barnslig. :)

Noen uvaner må vi bare leve med når man ikke er singel.. Alle har uvaner, men er som oftes ikke klar over det selv. bare minn han på det, men det er ikke noe å bli dritsur for da..

Var det ikke dere som var så forelsket da?

Gjest Elextra

''-bare for å trekke i deg''

Usikker på hva du mener med dette. Om du mener at han gjør det bare for å irritere deg/vise at han blåser i det du ba om, har du absolutt grunn til å bli irritert.

Om han gjør det av ren sløvhet og fordi uvanen er så sementert synes jeg du bør gi ham litt slakk.

Han har gjort det maaaaange ganger tidligere. Tror det begynte med at han er tett i nesa. Da sa eg i fra at han burde snyte seg før han ringte til meg.

I går innrømte han at han gjorde det på kødd. Ja, eg synes dette er ekkelt. Hadde dette vært en uvane, så hadde eg vært mer tålmodig.

For meg var det skikkelig "turn-off" når eg ventet deeeen koselige samtalen før vi begge skulle sove.

Det begynte svært romantisk og vakkert. Muligens skuldrene nå senkes, og personligheten slippes frem?

Han har gjort det maaaaange ganger tidligere. Tror det begynte med at han er tett i nesa. Da sa eg i fra at han burde snyte seg før han ringte til meg.

I går innrømte han at han gjorde det på kødd. Ja, eg synes dette er ekkelt. Hadde dette vært en uvane, så hadde eg vært mer tålmodig.

For meg var det skikkelig "turn-off" når eg ventet deeeen koselige samtalen før vi begge skulle sove.

Det begynte svært romantisk og vakkert. Muligens skuldrene nå senkes, og personligheten slippes frem?

''Det begynte svært romantisk og vakkert. Muligens skuldrene nå senkes, og personligheten slippes frem?''

Det er vel bra..? Hverdagen er sjelden som en Hollywoodfilm med perfekte mennesker uten uvaner...

''-bare for å trekke i deg''

Usikker på hva du mener med dette. Om du mener at han gjør det bare for å irritere deg/vise at han blåser i det du ba om, har du absolutt grunn til å bli irritert.

Om han gjør det av ren sløvhet og fordi uvanen er så sementert synes jeg du bør gi ham litt slakk.

Vel, han gjorde det med vilje for å "leke" med meg..

Annonse

Vel....Ikke sikkert det blir noen "Ny kjæreste på gang, del 4"?

Alle har uavaner. Og alle har vi forskjellige hmorgrenser. Om han gjorde det med vilje for å terge deg, kan det enten være fordi han er fryktelig barnslig, eller fordi han trodde du skulle se spøken...

Udelikat må jeg si..

jeg hadde sett på det som meget barnslig om en hadde gjort noe slik dagen etter at jeg hadde bedt h*n slutte. Sånt er jo ekkelt og bare en uvane.. Snyte seg er vel bare behagelig også enn gå å dra inn..

Og jeg synes ikke det er noe morro når noen bevist ønsker å provosere, for deretter å "ikke skjønne at man ble sur"

Jeg har mye humor, og setter pris på en god spøk osv. Men ikke som handler om snørr, bæsj og tiss.. (rennede ;)

Hadde selv lagt på og skrevet en meldig om at h*n kan ringe når h*n er ferdig med å dra snørr og har snytt seg.

Vel, han gjorde det med vilje for å "leke" med meg..

Da skulle du dratt den dure´n rett i øret hans, hehe.. nei, uff - det hadde vært skikkelig ekkelt. Barnslig å gjøre sånne ting, når man veit den andre ikke synes det er gøy og bare blir irritert..

Beklager, men dette føler jeg er utrolig barnslig fra begges side.

For det første er det bare for deg å overhøre/overse slike ting. For det andre er det jo utrolig teit å gjøre ting bare for å terge.

Håp? Dere bør bli litt mer voksne, så går det sikkert :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...