Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Beklager, men dette føler jeg er utrolig barnslig fra begges side.

For det første er det bare for deg å overhøre/overse slike ting. For det andre er det jo utrolig teit å gjøre ting bare for å terge.

Håp? Dere bør bli litt mer voksne, så går det sikkert :)

øh... et barn kan man velge å overse på slike områder. Men en voksen? Usj.

Annonse

Jeg syns dette var skikkelig humor, jeg! Han svarte på din kritikk på akkurat riktig måte!

Dersom mannen min begynner å si: ikke gjør ditt, ikke gjør datt, det er ekkelt, da ville jeg også gjøre det demonstrativt mye innimellom. For hvem er liksom han, at han kan diktere hva som er ekkelt?

Og hvis jeg var 10 år yngre enn idag, ville jeg kanskje være så selvhøytidelig at jeg prøvde å venne en voksen mann av med uvanene sine - men det har jeg slutta med nå. Gi beng i sånt.

Han stoler på deg, han tøyser med deg, og han kjenner deg så godt at han ikke behøver å "gjøre seg lekker" for deg. Er ikke det bra, da?

Om du ble sjuk og skrøpelig, er det ikke fint om du har en kjæreste som kjenner deg så godt at han er villig til å tørke spy etter deg....? Det får du ikke i et forhold der alle "ekkelheter " er tabu.

Er dette del 4? Jeg er spent på del 5:-)

Fra spøk til alvor. Jeg tror du må svelge en del slike ting. Det kommer helt sikkert andre ting senere som vil irritere deg mer.

''Jeg tror du må svelge en del slike ting''

Litt av en kommentar i en tråd som handler om å dra snørra!! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...