Gjest mvh frustrert jente på 26 år Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 hei har vært plaget av soppinnfeksjon gjenom noen år nå, har hadt utallige behandlinger (utvendig og innvendig), som kun har fungert for en kort periode (noen dager) har utflod som er hvit og klumpete uten spesiel lukt, har også små plager med svie og kløe, men saken hær er jo at sexlivet vårt blir helt styrt og ødelagt av mine plager... har oppdaget at inntak av melkeprodukter (fløte, rømme, melk og annet, ikke yoghurt) forverrer mine plager.. er også mye plaget av uvi (gjennom flere år) har lest mye om dette og tar alle forholdsregler for å ungå det, og når jeg får det, venter jeg i det lengste med å gå til lege, vet jeg ender opp med en ny antibiotikakur som da igjen forverrer soppinfeksjonen. får ny uvi ca 14 dager etter jeg er færdig med antibiotikakuren har nylig vært til gynokologisk undersøkelse og blitt testet for å utelukke klamydia osv... tar ingen faste medesiner kun baktrim ved jevne mellomrom ved uvi. har ellers et ganske sundt kosthold og trener.. er det en sammenheng mellom hyppig uvi og soppinfeksjon? og er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt soppinfeksjonen for godt, iallefall lengre tid en de få stakkars dagenen alt er bra.. og hvilken sammenheng har soppinfeksjonen med intaket av melkeprodukter?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323192-soppinfeksjon-og-urinveisinfeksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ladygaga Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 hei , jeg også strever med å bli kvitt soppinfeksjoner..har ikke telling på antall kurer jeg har tatt..er jo sikkert helt immun mot de nå=( å sexliv?? hvilket sexliv=( har ikke hatt sex på driiiit lenge..irriterer meg noe kollosalt..vet ikke hva jeg skal gjøre=(( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323192-soppinfeksjon-og-urinveisinfeksjon/#findComment-2692664 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.