Gjest tristejenta Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har et behov for å se min kjære oftere enn jeg gjør. Han er sjelden hjemme før ni om kvelden og er også ofte borte over natten. 10 helger i året er han bortreist. Vi spiser aldri middag sammen f.eks. Jeg har klaget min nød til ham fordi jeg savner ham og savner å gjøre ting med han. Han har svart meg med å flytte ut for et halvt år for at jeg skal skjønne at han ikke kan tilby mer. At dette er sånn det vil være bestandig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323193-trist-i-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ebbas Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Så trist dette hørtes ut. Men hvis han ikke evner å se at et forhold skal være mer enn å sove sammen noen netter i uka, så er han ikke moden for et forhold. Han prioriteret tydeligvis jobb 110% over deg og forholdet. Du fortjener noe bedre enn dette! Jeg vil at et forhold skal være samhørighet og samvær, sorger og gleder sammen, dype samtaler og tullesamtaler, tid sammen og tid fra hverandre. Dere har jo bare det siste: tid fra hverandre. Hvis han ikke vil tilby deg noe annet enn tid fra hverandre, så må du bare komme deg gjennom sorgen over at han ikke vil være den du ønsker han skal være for deg, og gå videre.. Hvor gamle er dere? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323193-trist-i-dag/#findComment-2680724 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tristejenta Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Så trist dette hørtes ut. Men hvis han ikke evner å se at et forhold skal være mer enn å sove sammen noen netter i uka, så er han ikke moden for et forhold. Han prioriteret tydeligvis jobb 110% over deg og forholdet. Du fortjener noe bedre enn dette! Jeg vil at et forhold skal være samhørighet og samvær, sorger og gleder sammen, dype samtaler og tullesamtaler, tid sammen og tid fra hverandre. Dere har jo bare det siste: tid fra hverandre. Hvis han ikke vil tilby deg noe annet enn tid fra hverandre, så må du bare komme deg gjennom sorgen over at han ikke vil være den du ønsker han skal være for deg, og gå videre.. Hvor gamle er dere? Ja for meg er et godt forhold et forhold der man gjør ting sammen, i hverdagen og helg. Samtaler, måltider, kino, trening, etc. Man må ikke gjøre noe sammen hver eneste dag, men f.eks et par-tre ganger i uken. Vi er 38 og 39 år. Og har vært sammen i to år. Jeg tenker at hvis det skal være sånn i den alderen vi er i nå, voksne og etablerte – vi burde bruke tid sammen, og gjøre forholdet vårt til et sted som er hyggelig og trygt. Jeg er veldig glad i kjærsten min, så det er vanskelig å bryte ut fullstendig. Men jeg tenker stadig på at det ikke holder å være glad i en som ikke er der. Føler meg mer ensom nå, enn når jeg var singel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323193-trist-i-dag/#findComment-2681283 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ebbas Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ja for meg er et godt forhold et forhold der man gjør ting sammen, i hverdagen og helg. Samtaler, måltider, kino, trening, etc. Man må ikke gjøre noe sammen hver eneste dag, men f.eks et par-tre ganger i uken. Vi er 38 og 39 år. Og har vært sammen i to år. Jeg tenker at hvis det skal være sånn i den alderen vi er i nå, voksne og etablerte – vi burde bruke tid sammen, og gjøre forholdet vårt til et sted som er hyggelig og trygt. Jeg er veldig glad i kjærsten min, så det er vanskelig å bryte ut fullstendig. Men jeg tenker stadig på at det ikke holder å være glad i en som ikke er der. Føler meg mer ensom nå, enn når jeg var singel. Å sitte der og mentalt 'vente' på en mann du vet at ikke kommer til å bruke tid på deg i dag heller, er veldig ensomt. Som singel legger man masse planer for seg selv i løpet av uka, som enken til en levende mann holder du av all tid i fall han kanskje, denne uka, vil bruke tid på deg. Sånn skal du ikke ha det! Legg uka full av planer med andre og ha det gøy. Tren, finn kurs å gå på, se venner. Motvirk ønsket om å sitte hjemme og være tilgjengelig for ham. Det kan ikke ha noen negative konsekvenser her, eller? Hvis han da begynner å furte over at du 'aldri er hjemme', så..vel..det hadde jo vært en interessant situasjon, og kan kanskje åpne opp for en mer forståelsesfull dialog? Hvis han ikke engang merker det, så har du det i det minste fint, istedetfor å sitte hjemme og lengte og vente. Kanksje du istedet oppdager at han eventuelt ikke gir noen positive bidrag i livet ditt... En ting er ihvertfall sikkert:du skal ikke fortsette på denne måten. Noe må endres. Klem og lykke til.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323193-trist-i-dag/#findComment-2681293 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bareentanke Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ja for meg er et godt forhold et forhold der man gjør ting sammen, i hverdagen og helg. Samtaler, måltider, kino, trening, etc. Man må ikke gjøre noe sammen hver eneste dag, men f.eks et par-tre ganger i uken. Vi er 38 og 39 år. Og har vært sammen i to år. Jeg tenker at hvis det skal være sånn i den alderen vi er i nå, voksne og etablerte – vi burde bruke tid sammen, og gjøre forholdet vårt til et sted som er hyggelig og trygt. Jeg er veldig glad i kjærsten min, så det er vanskelig å bryte ut fullstendig. Men jeg tenker stadig på at det ikke holder å være glad i en som ikke er der. Føler meg mer ensom nå, enn når jeg var singel. Et forhold bør være basert på at begge trives med det man gjør. Hvis du vil ha det sånn og han vil ha det slik og ingen av dere trives med det, tror jeg ikke at forholdet vil vare i lengden. Kanskje du bør finne noen som er mer lik deg selv i forhold til ønsker og behov? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323193-trist-i-dag/#findComment-2681298 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Når han reagerer med å flytte ut for et halvt år for at du ikke skal sette mer krav til ham, så er det veldig klar tale. Han vil bare ha en sengevarmer, mens du vil ha mer. I den situasjonen dere er i, hadde det vært mer naturlig at det var du som markerte at du ville ha forandring, ved å flytte ut. Jeg syns du skal se på dette som et brudd. Han ønsker ikke å gi deg det du vil ha, altså er det slutt. For du skal ikke nøye deg med smuler, spesielt siden du vet at det ikke vil bli bedre når han kommer tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323193-trist-i-dag/#findComment-2681300 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tristejenta Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Å sitte der og mentalt 'vente' på en mann du vet at ikke kommer til å bruke tid på deg i dag heller, er veldig ensomt. Som singel legger man masse planer for seg selv i løpet av uka, som enken til en levende mann holder du av all tid i fall han kanskje, denne uka, vil bruke tid på deg. Sånn skal du ikke ha det! Legg uka full av planer med andre og ha det gøy. Tren, finn kurs å gå på, se venner. Motvirk ønsket om å sitte hjemme og være tilgjengelig for ham. Det kan ikke ha noen negative konsekvenser her, eller? Hvis han da begynner å furte over at du 'aldri er hjemme', så..vel..det hadde jo vært en interessant situasjon, og kan kanskje åpne opp for en mer forståelsesfull dialog? Hvis han ikke engang merker det, så har du det i det minste fint, istedetfor å sitte hjemme og lengte og vente. Kanksje du istedet oppdager at han eventuelt ikke gir noen positive bidrag i livet ditt... En ting er ihvertfall sikkert:du skal ikke fortsette på denne måten. Noe må endres. Klem og lykke til.. Tusen takk for tilbakemelding. Jeg vet jo egentlig at det er det jeg må gjøre. Finne på en masse ting og gjøre meg utilgjengelig for ham. Sånn som det er nå så kommer han hjem om kvelden, ønsker sex med meg og så forsvinner han igjen. I dag skal han på et julebord som han «glemte» å fortelle om. Så da sitter jeg der alene igjen, for å planlegge noe «på hælen» for de fleste av mine etablerte venninne er ikke så lett. Han flytter i morgen, og jeg har spurt han hva slags kjæresteforhold dette skal være i et halvt år. Han sa at mange kjærester ikke bor sammen, men så sier jeg jo at de skal i hvertfall tilbringe tid sammen. Kjæresten min har nå bestemt at vi ikke skal være sammen på et halvt år, bortsett fra lørdag og søndag når han har sine barn slik at de ikke skal merke at han har flyttet. Fra nå av skal han få se så lite til meg som mulig, så får jeg se om dette gjør noe med han og valget han har tatt. Hvis han bare er glad til får vi avslutte på en ordentlig måte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323193-trist-i-dag/#findComment-2681317 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 37 1/2 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Tusen takk for tilbakemelding. Jeg vet jo egentlig at det er det jeg må gjøre. Finne på en masse ting og gjøre meg utilgjengelig for ham. Sånn som det er nå så kommer han hjem om kvelden, ønsker sex med meg og så forsvinner han igjen. I dag skal han på et julebord som han «glemte» å fortelle om. Så da sitter jeg der alene igjen, for å planlegge noe «på hælen» for de fleste av mine etablerte venninne er ikke så lett. Han flytter i morgen, og jeg har spurt han hva slags kjæresteforhold dette skal være i et halvt år. Han sa at mange kjærester ikke bor sammen, men så sier jeg jo at de skal i hvertfall tilbringe tid sammen. Kjæresten min har nå bestemt at vi ikke skal være sammen på et halvt år, bortsett fra lørdag og søndag når han har sine barn slik at de ikke skal merke at han har flyttet. Fra nå av skal han få se så lite til meg som mulig, så får jeg se om dette gjør noe med han og valget han har tatt. Hvis han bare er glad til får vi avslutte på en ordentlig måte. Huff, huff. Stakkars deg. Dette er jo en parodi. Han vil ha en stemor til barna som kan avlaste ham når de er sammen med ham. Kanskje er han for gjerrig til å leie en au pair, eller kanskje han ikke syns det passer seg å utsette barna for tilfeldige fremmede. Nå setter jeg det på spissen, men det er utrolig frekt å ha deg til å stille opp bare når barna er der! Uansett utnytter denne mannen deg. Prøv å si at dessverre passer det deg ikke å være kvasi-singel med ansvar for barn annen hver helg. Da vil du heller ha følehornene ute etter en ny mann. Barnehelgene får han klare selv, men hvis han vil bruke sine frihelger med deg, så tar du gjerne imote en storbytur til Paris eller Praha. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323193-trist-i-dag/#findComment-2681331 Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Tusen takk for tilbakemelding. Jeg vet jo egentlig at det er det jeg må gjøre. Finne på en masse ting og gjøre meg utilgjengelig for ham. Sånn som det er nå så kommer han hjem om kvelden, ønsker sex med meg og så forsvinner han igjen. I dag skal han på et julebord som han «glemte» å fortelle om. Så da sitter jeg der alene igjen, for å planlegge noe «på hælen» for de fleste av mine etablerte venninne er ikke så lett. Han flytter i morgen, og jeg har spurt han hva slags kjæresteforhold dette skal være i et halvt år. Han sa at mange kjærester ikke bor sammen, men så sier jeg jo at de skal i hvertfall tilbringe tid sammen. Kjæresten min har nå bestemt at vi ikke skal være sammen på et halvt år, bortsett fra lørdag og søndag når han har sine barn slik at de ikke skal merke at han har flyttet. Fra nå av skal han få se så lite til meg som mulig, så får jeg se om dette gjør noe med han og valget han har tatt. Hvis han bare er glad til får vi avslutte på en ordentlig måte. Dette hadde vært helt uaktuelt for meg. Sånn trasse igjen, oppførsel, for så å bare skulle høste godene for seg og sine barn, nei det ville jeg ikke funnet meg i. Bruk denne tiden på å finne ut om du klarer deg helt uten du, og for all del, om dere skal være sammen, ikke bruk barnehelgene hans. Dere har jo behov for å finne tilbake som kjærester, du vet jo at du er en god stemor, og det vet tydeligvis han også, så det er jo ikke det du skal få bekreftet. Kom deg på dine egene ben, betrakt dette som ett permanent brudd, så får tiden vise om dere blir kjærester igjen eller ikke. Du er ikke ansvarlig for at han ikke vil fortelle barna om bruddet, det er tross alt han som har bestemt at han vil flytte, og da er det best at han begynner å spille med åpene kort også, selv ovenfor barna sine. Lykke, lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323193-trist-i-dag/#findComment-2681340 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Tusen takk for tilbakemelding. Jeg vet jo egentlig at det er det jeg må gjøre. Finne på en masse ting og gjøre meg utilgjengelig for ham. Sånn som det er nå så kommer han hjem om kvelden, ønsker sex med meg og så forsvinner han igjen. I dag skal han på et julebord som han «glemte» å fortelle om. Så da sitter jeg der alene igjen, for å planlegge noe «på hælen» for de fleste av mine etablerte venninne er ikke så lett. Han flytter i morgen, og jeg har spurt han hva slags kjæresteforhold dette skal være i et halvt år. Han sa at mange kjærester ikke bor sammen, men så sier jeg jo at de skal i hvertfall tilbringe tid sammen. Kjæresten min har nå bestemt at vi ikke skal være sammen på et halvt år, bortsett fra lørdag og søndag når han har sine barn slik at de ikke skal merke at han har flyttet. Fra nå av skal han få se så lite til meg som mulig, så får jeg se om dette gjør noe med han og valget han har tatt. Hvis han bare er glad til får vi avslutte på en ordentlig måte. ''Kjæresten min har nå bestemt at vi ikke skal være sammen på et halvt år, bortsett fra lørdag og søndag når han har sine barn slik at de ikke skal merke at han har flyttet.'' ???? Er det mulig?! En sånn kar hadde gått på huet og ræva ut her! Som en (eller flere?) av de andre sier - han er bare ute etter sengehygge når det måtte passe ham + et alibi overfor ungene, hvorfor i all verden skal ikke de vite at han har flyttet forresten?! Det høres ekstremt suspekt ut... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323193-trist-i-dag/#findComment-2681363 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @krøll Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Tusen takk for tilbakemelding. Jeg vet jo egentlig at det er det jeg må gjøre. Finne på en masse ting og gjøre meg utilgjengelig for ham. Sånn som det er nå så kommer han hjem om kvelden, ønsker sex med meg og så forsvinner han igjen. I dag skal han på et julebord som han «glemte» å fortelle om. Så da sitter jeg der alene igjen, for å planlegge noe «på hælen» for de fleste av mine etablerte venninne er ikke så lett. Han flytter i morgen, og jeg har spurt han hva slags kjæresteforhold dette skal være i et halvt år. Han sa at mange kjærester ikke bor sammen, men så sier jeg jo at de skal i hvertfall tilbringe tid sammen. Kjæresten min har nå bestemt at vi ikke skal være sammen på et halvt år, bortsett fra lørdag og søndag når han har sine barn slik at de ikke skal merke at han har flyttet. Fra nå av skal han få se så lite til meg som mulig, så får jeg se om dette gjør noe med han og valget han har tatt. Hvis han bare er glad til får vi avslutte på en ordentlig måte. lørdag og søndag skal han være hos deg , for at barna ikke skal merke at han har flyttet??????????????????????????????? Skal han liksom i et halvt år hvor dere ikke skal se hverandre ellers komme hjem til deg med sine barn for at de ikke skal merke noe???????????????????????? Dette her er for å si det på godt norsk HELT PÅ TRYNET!!! Ærlig talt, jenta mi!! Våkn opp. Du blir utnyttet!! Og det til de grader. Få denne mannen ut av ditt liv, og glem barna hans.. De er faktisk HANS ansvar, ikke ditt. Denne mannen er en STOR EGOIST, og det kommer han til å fortsette å være. Be han pakke sine ting og forsvinne for godt. Du er altfor god til å gå med på dette her. Det kommer nok til å gjøre vondt en stund, men du har det mye bedre uten den egoisten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323193-trist-i-dag/#findComment-2681384 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fredrikka Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Tusen takk for tilbakemelding. Jeg vet jo egentlig at det er det jeg må gjøre. Finne på en masse ting og gjøre meg utilgjengelig for ham. Sånn som det er nå så kommer han hjem om kvelden, ønsker sex med meg og så forsvinner han igjen. I dag skal han på et julebord som han «glemte» å fortelle om. Så da sitter jeg der alene igjen, for å planlegge noe «på hælen» for de fleste av mine etablerte venninne er ikke så lett. Han flytter i morgen, og jeg har spurt han hva slags kjæresteforhold dette skal være i et halvt år. Han sa at mange kjærester ikke bor sammen, men så sier jeg jo at de skal i hvertfall tilbringe tid sammen. Kjæresten min har nå bestemt at vi ikke skal være sammen på et halvt år, bortsett fra lørdag og søndag når han har sine barn slik at de ikke skal merke at han har flyttet. Fra nå av skal han få se så lite til meg som mulig, så får jeg se om dette gjør noe med han og valget han har tatt. Hvis han bare er glad til får vi avslutte på en ordentlig måte. Du har noe du skulle ha sagt du også. Er dette en ordning du ønsker? Det virker ikke slik, så bare si nei. Hva er alternativene DINE? Du bestemmer selvfølgelig over ditt liv. Du ønsker å være sammen med ham og sees mer/ha et ordentlig forhold der man tilbringer tiden sammen. Han vil ikke det og gir deg ikke noe valg men flytter. Da kan han ikke bestemme at han skal bo hos deg i helgene, det er jo absurd.Du må sette foten ned og ta et ordentlig brudd tror jeg. Du vil jo ikke klare å komme over han, avvise han og slutte å ha noe håp om bedring hvis han kommer annenhver helg. Og det virker ikke som om han har store håp om bedring, barnehelger er jo ikke tiden å finne tilbake til hverandre på når problemet er liten tid sammen som kjærester. Han utnytter deg dessverre, slik kan du ikke ha det. Lykke til! Kjærlighetssorg er vondt, men du kan få det mye bedre etterhvert uten ham. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323193-trist-i-dag/#findComment-2681404 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Tusen takk for tilbakemelding. Jeg vet jo egentlig at det er det jeg må gjøre. Finne på en masse ting og gjøre meg utilgjengelig for ham. Sånn som det er nå så kommer han hjem om kvelden, ønsker sex med meg og så forsvinner han igjen. I dag skal han på et julebord som han «glemte» å fortelle om. Så da sitter jeg der alene igjen, for å planlegge noe «på hælen» for de fleste av mine etablerte venninne er ikke så lett. Han flytter i morgen, og jeg har spurt han hva slags kjæresteforhold dette skal være i et halvt år. Han sa at mange kjærester ikke bor sammen, men så sier jeg jo at de skal i hvertfall tilbringe tid sammen. Kjæresten min har nå bestemt at vi ikke skal være sammen på et halvt år, bortsett fra lørdag og søndag når han har sine barn slik at de ikke skal merke at han har flyttet. Fra nå av skal han få se så lite til meg som mulig, så får jeg se om dette gjør noe med han og valget han har tatt. Hvis han bare er glad til får vi avslutte på en ordentlig måte. Ærlig talt, er du praktikanten hans eller noe sånt? Ikke la ham slippe unna med den ordningen der. Det er langt over kanten for utnyttelse. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323193-trist-i-dag/#findComment-2681420 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tristejenta Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 ''Kjæresten min har nå bestemt at vi ikke skal være sammen på et halvt år, bortsett fra lørdag og søndag når han har sine barn slik at de ikke skal merke at han har flyttet.'' ???? Er det mulig?! En sånn kar hadde gått på huet og ræva ut her! Som en (eller flere?) av de andre sier - han er bare ute etter sengehygge når det måtte passe ham + et alibi overfor ungene, hvorfor i all verden skal ikke de vite at han har flyttet forresten?! Det høres ekstremt suspekt ut... Han ser dette som et halvtårsprosjekt. Derfor vil han skåne barna sine. Leiligheten jeg bor i alene nå, er jo eiet av oss begge, så jeg kan ikke nekte han det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323193-trist-i-dag/#findComment-2681555 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Tusen takk for tilbakemelding. Jeg vet jo egentlig at det er det jeg må gjøre. Finne på en masse ting og gjøre meg utilgjengelig for ham. Sånn som det er nå så kommer han hjem om kvelden, ønsker sex med meg og så forsvinner han igjen. I dag skal han på et julebord som han «glemte» å fortelle om. Så da sitter jeg der alene igjen, for å planlegge noe «på hælen» for de fleste av mine etablerte venninne er ikke så lett. Han flytter i morgen, og jeg har spurt han hva slags kjæresteforhold dette skal være i et halvt år. Han sa at mange kjærester ikke bor sammen, men så sier jeg jo at de skal i hvertfall tilbringe tid sammen. Kjæresten min har nå bestemt at vi ikke skal være sammen på et halvt år, bortsett fra lørdag og søndag når han har sine barn slik at de ikke skal merke at han har flyttet. Fra nå av skal han få se så lite til meg som mulig, så får jeg se om dette gjør noe med han og valget han har tatt. Hvis han bare er glad til får vi avslutte på en ordentlig måte. Skjønner ikke hva du holder på med. Hvis han ikke vil kjøpe deg ut eller han selge sin andel til deg, så kan du flytte, og leie den ut så lenge. Mulig jeg er i overkant pessimist nå, men jeg tror at om et halvt år har barna hans fått vite at dere ikke bor sammen, han har etablert seg på nytt og de er vant til å være der, og du sitter med skjegget i postkassa i deres gamle leilighet som skal selges, fordi han trenger pengene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323193-trist-i-dag/#findComment-2681559 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Han ser dette som et halvtårsprosjekt. Derfor vil han skåne barna sine. Leiligheten jeg bor i alene nå, er jo eiet av oss begge, så jeg kan ikke nekte han det. Kjøp ham ut eller få ham til å kjøpe ut deg. Dere har jo ikke et forhold. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323193-trist-i-dag/#findComment-2681560 Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Han ser dette som et halvtårsprosjekt. Derfor vil han skåne barna sine. Leiligheten jeg bor i alene nå, er jo eiet av oss begge, så jeg kan ikke nekte han det. Si at du vil legge leiligheten ut for salg, dette MÅ du ikke finne deg i. Kan jeg spørre om hvor han skal bo sålenge da? Dette stinker det av, håper du kommer unna dette. Uff, stakkars deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323193-trist-i-dag/#findComment-2681565 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fredrikka Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Han ser dette som et halvtårsprosjekt. Derfor vil han skåne barna sine. Leiligheten jeg bor i alene nå, er jo eiet av oss begge, så jeg kan ikke nekte han det. Jo, du kan nekte ham det. Dette er da ditt liv det gjelder. I verste fall får du flytte. Har dere prøvd familieterapi? Hvis både du og han egentlig har et håp og ønske om at det skal fungere kan det hjelpe. Hvis dere ikke har det, gjør det slutt nå, ikke vent et halvt år, det er bare seipining for deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323193-trist-i-dag/#findComment-2681568 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clue1365380406 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Tusen takk for tilbakemelding. Jeg vet jo egentlig at det er det jeg må gjøre. Finne på en masse ting og gjøre meg utilgjengelig for ham. Sånn som det er nå så kommer han hjem om kvelden, ønsker sex med meg og så forsvinner han igjen. I dag skal han på et julebord som han «glemte» å fortelle om. Så da sitter jeg der alene igjen, for å planlegge noe «på hælen» for de fleste av mine etablerte venninne er ikke så lett. Han flytter i morgen, og jeg har spurt han hva slags kjæresteforhold dette skal være i et halvt år. Han sa at mange kjærester ikke bor sammen, men så sier jeg jo at de skal i hvertfall tilbringe tid sammen. Kjæresten min har nå bestemt at vi ikke skal være sammen på et halvt år, bortsett fra lørdag og søndag når han har sine barn slik at de ikke skal merke at han har flyttet. Fra nå av skal han få se så lite til meg som mulig, så får jeg se om dette gjør noe med han og valget han har tatt. Hvis han bare er glad til får vi avslutte på en ordentlig måte. Bortsett fra når han har barna sine??? Vil han ha hjelp av deg med dem da eller? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323193-trist-i-dag/#findComment-2681703 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilje30 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Tusen takk for tilbakemelding. Jeg vet jo egentlig at det er det jeg må gjøre. Finne på en masse ting og gjøre meg utilgjengelig for ham. Sånn som det er nå så kommer han hjem om kvelden, ønsker sex med meg og så forsvinner han igjen. I dag skal han på et julebord som han «glemte» å fortelle om. Så da sitter jeg der alene igjen, for å planlegge noe «på hælen» for de fleste av mine etablerte venninne er ikke så lett. Han flytter i morgen, og jeg har spurt han hva slags kjæresteforhold dette skal være i et halvt år. Han sa at mange kjærester ikke bor sammen, men så sier jeg jo at de skal i hvertfall tilbringe tid sammen. Kjæresten min har nå bestemt at vi ikke skal være sammen på et halvt år, bortsett fra lørdag og søndag når han har sine barn slik at de ikke skal merke at han har flyttet. Fra nå av skal han få se så lite til meg som mulig, så får jeg se om dette gjør noe med han og valget han har tatt. Hvis han bare er glad til får vi avslutte på en ordentlig måte. Jøss var det du som ble sammen med eks-daten min etter at jeg ikke orket å vente på at han skulle ha tid til meg ;-). Jeg kjenner igjen det du skriver, men jeg bodde ikke sammen med min eks-date. Jeg kaller han ikke kjæreste, fordi vi ble aldri sammen ordentlig. Han brukte barna for alt de var verdt for å få det slik han ville, eller ikke bli stilt krav til. Han var som din samboer truende til å bruke barna for å oppnå egne fordeler. Han må komme hjem til deg i helgene for barnas skyld, men egentlig er det kun for å ha en unnskyldning for å få komme hjem til litt sengekos. Det er stygt å si slik, men jeg tror ikke det er så langt fra sannheten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323193-trist-i-dag/#findComment-2681715 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.