Mary Poppins Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tusen takk for tilbakemelding. Jeg vet jo egentlig at det er det jeg må gjøre. Finne på en masse ting og gjøre meg utilgjengelig for ham. Sånn som det er nå så kommer han hjem om kvelden, ønsker sex med meg og så forsvinner han igjen. I dag skal han på et julebord som han «glemte» å fortelle om. Så da sitter jeg der alene igjen, for å planlegge noe «på hælen» for de fleste av mine etablerte venninne er ikke så lett. Han flytter i morgen, og jeg har spurt han hva slags kjæresteforhold dette skal være i et halvt år. Han sa at mange kjærester ikke bor sammen, men så sier jeg jo at de skal i hvertfall tilbringe tid sammen. Kjæresten min har nå bestemt at vi ikke skal være sammen på et halvt år, bortsett fra lørdag og søndag når han har sine barn slik at de ikke skal merke at han har flyttet. Fra nå av skal han få se så lite til meg som mulig, så får jeg se om dette gjør noe med han og valget han har tatt. Hvis han bare er glad til får vi avslutte på en ordentlig måte. Kjære deg, du blir jo lurt trill rundt! Kjøp han ut av leiligheten, dere har jo ikke noe ordentlig forhold. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323193-trist-i-dag/page/2/#findComment-2683087 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.