Gjest Densomstiller spørsmål Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg oppholder meg for en lengre periode i Chiang Mai - Thailand ( 6 uker), og har sterkt vudert å ta et kirurgisk inngrep. Jeg er genetisk "belastet" med dype linjer fra øyekrok(nesesiden), og godt ned under øynene. Ettersom årene går (43 nå), blir disse dypere, og "poste". Jeg har allrede hatt en konsultasjon hos plastisk kirurg i Norge, og en her i Chiang Mai ( Dr. Witoon C ). Det viser seg - noe jeg ikke visste - at kirurger ser ut for å velge sin spesielle måte å opperere f.eks nedre øyelokk. I norge var det snakk om snitt på innsiden av øyelokk, for å "rense ut" fett/væske, også et snitt fra midten av øyelokk og ut. Dr. Witoon Wisuthseriwong snitter nedover fra øyekrokene, og "drar" skinnet opp ( ikke lett å forklare verbalt, men du som fagperson skjønner forhåpentligvis hva jeg snakker om). Jeg har ikke sjekket ut så mange steder/metoder her, men Dr. Witoon Wisuthseriwong ser for meg ut for å være en erfaren og seriøs mann. Har du hørt om han?. Hva har du å komentere til dette? Ja - jeg vet om risiko osv osv. Er det noen spesielle metoder du ville ha anbefalt ? Er selvfølgelig MEGET selektiv når det gjelder dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323214-oprasjon-nedre-%C3%B8yelokk-i-chiang-mai/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.