Gå til innhold

Fortelle om samlivsbrudd

Anbefalte innlegg

Gjest Huskestua

Vi skal separeres. Jeg er leder i en liten bedrift. Snart skal vi ha personalmøte. Bør jeg informere om samlivsbruddet der? Vi er nære kolegaer, nesten som venner å regne, men jeg har ikke sagt noe om dette enda. Det kommer imidlertid til å påvirke jobben mi i noen grad, ved at ungene mine blir nødt til å være med på jobb noen ganger, jeg blir ikke så fleksibel som før etc. Derfor synes jeg det er best at de vet det.

Men er et personalmøte det derre "fora" for å fortelle det? Fordelen er jo at da får alle vite om det samtidig, og jeg slipper å gjenta det hele ørten ganger....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323231-fortelle-om-samlivsbrudd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...