Gjest også mor til 3 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vi har vært sammen i snart ti år. Har tre barn sammen osv. Han har aldri vært en kosete type, vi har nesten aldri kost oss sammen på sofaen. Og i senga liker han å pakke alle kroppsdeler inn i dyne, kan ikke kjenne hud mot hud på seg selv. Derfor ligger vi alltid å bikker på hver vår kant av en seng på 180 cm. ( han er ekstremt urolig om natten, så jeg er glad for plassen) Men gud som jeg savner nærhet, kos, klining osv. Uten disse tingene klarer jeg ikke å bli kåt. Jeg klarer ikke å skru på bryteren når han finner ut at han "har en harding", det byr meg rett og slett imot. Er redd jeg har fått avsmak på han. Hvordan løser jeg dette? Den der var en utfordring, men husk at å ha en hverdag som funker er ingen liten ting! Jeg har en ganske kosete mann (vi har vært sammen i 4 år) og vi koser på armen hver kveld. noen ganger i sofaen på dagen også, og kyss, klem, omfavnelse osv er det mange av hver dag, sånn spontant ved kjøkkenbenken eller når som helst. Men jeg kunne gjerne ønske meg at hverdagen og dens mange oppgaver gikkk glattere, at vi ikke "alltid" var sliten, særlig er han sliten, at vi ikke måtte krangle om hvem som skulle stå opp først, stelle flest barn, hvem som skulle lage maten, handle inn, få en middagslur osv. Du kan jo - helt uten anklager og bebreidelser husk - forklare ham en vakker dag, at dersom du skal stå til rådighet for ham, f eks seksuelt, så må han også være med på å bygge deg opp. Ellers vil du bare kjenne deg utnytta og sliten etterpå. Du har de behov du har, og sex skal kanskje ledsages av kyss og lignende, etter ditt syn? Dere må finne kompromisser dere kan leve med - greier han ikke hudkontakt om natta (mange får noia av det) så kan han i det minste ligge stille og holde deg i hånda før du sovner. Greier han ikke full kroppsomfavnelse når dere elsker, så gi ham noen tips om erogene soner han kan yte litt oppmerksomhet før han "bryter seg på"! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323251-n%C3%A6rhet/page/2/#findComment-2684814 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest er det over? Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Den der var en utfordring, men husk at å ha en hverdag som funker er ingen liten ting! Jeg har en ganske kosete mann (vi har vært sammen i 4 år) og vi koser på armen hver kveld. noen ganger i sofaen på dagen også, og kyss, klem, omfavnelse osv er det mange av hver dag, sånn spontant ved kjøkkenbenken eller når som helst. Men jeg kunne gjerne ønske meg at hverdagen og dens mange oppgaver gikkk glattere, at vi ikke "alltid" var sliten, særlig er han sliten, at vi ikke måtte krangle om hvem som skulle stå opp først, stelle flest barn, hvem som skulle lage maten, handle inn, få en middagslur osv. Du kan jo - helt uten anklager og bebreidelser husk - forklare ham en vakker dag, at dersom du skal stå til rådighet for ham, f eks seksuelt, så må han også være med på å bygge deg opp. Ellers vil du bare kjenne deg utnytta og sliten etterpå. Du har de behov du har, og sex skal kanskje ledsages av kyss og lignende, etter ditt syn? Dere må finne kompromisser dere kan leve med - greier han ikke hudkontakt om natta (mange får noia av det) så kan han i det minste ligge stille og holde deg i hånda før du sovner. Greier han ikke full kroppsomfavnelse når dere elsker, så gi ham noen tips om erogene soner han kan yte litt oppmerksomhet før han "bryter seg på"! Hei. Det der er det flotteste svar jeg noen gang kunne fått. Endelig en sjel som forstår hvorfor jeg holder på dette forholdet. Alt fungerer i hverdagen, og det er ikke krangel om hvem som gjør ditt og datt. Han lager mat, tar seg av unger, vasker/bretter/legger på plass klær, rydder kjøkken, setter inn/ut av maskinen osv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323251-n%C3%A6rhet/page/2/#findComment-2685907 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke over for det Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ikke mye for tiden. Er sliten om dagen, han jobber mye i huset, vi har barn og hund, jeg jobber, jeg legger meg før ham for jeg trenger mer søvn (eller så er jeg bare mer fornuftig ;-). Vi susser daglig, men det blir lite sex for tiden. Vi sitter i hver vår sofa om kvelden, ligger inntil hverandre under fellesdyne om natta, men det blir ikke så mye kos og sex. Jeg føler at dette er naturlig akkurat nå, med mye annet å holde på med og lite overskudd, og etter 11 år som gift er vi ikke sånn stormende forelsket lenger. Men vi er trygge på hverandre, og glade i hverandre, elsker hverandre på en "roligere" og tryggere måte liksom, så da er det ikke så farlig at det er litt roligere i senga... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323251-n%C3%A6rhet/page/2/#findComment-2685930 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest også mor til 3 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hei. Det der er det flotteste svar jeg noen gang kunne fått. Endelig en sjel som forstår hvorfor jeg holder på dette forholdet. Alt fungerer i hverdagen, og det er ikke krangel om hvem som gjør ditt og datt. Han lager mat, tar seg av unger, vasker/bretter/legger på plass klær, rydder kjøkken, setter inn/ut av maskinen osv. Det er ingen liten kjærlighetserklæring... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323251-n%C3%A6rhet/page/2/#findComment-2697037 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.