Gå til innhold

Er det håp for oss?

Anbefalte innlegg

Gjest Tilde34

Jeg er en kvinne i midten av 30-årene som er veldig usikker på forholdet mitt for tiden. Vi er samboere og har ett lite barn sammen. De siste årene har vært tøffe for oss, vi har mistet et barn og det har også vært utfordringer knyttet til jobb og sosialt (knyttet til det å miste barn). Vi har vel alltid vært forskjellige personer; han tilsynelatende mer rolig, mens jeg har mer temperament. Han kan imidlertid krangle godt, og det har blitt sagt mindre hyggelige ting når vi har hatt våre krangler. Jeg føler at vi mangler den gjenkjennelsen som mange par har; de deler gleden over en bok, et felles prosjekt, felles holdninger. Vi har selvsagt noen av de siste og mestrer hverdagen stort sett bra. Han er ikke treg og initiativløs i huset, men ønsker lite å prøve noe nytt, engasjere seg, treffe nye mennesker, utvikle seg gjennom videreutdanning f eks osv. Dette er områder jeg ønsker - om ikke alt samtidig - å drive med, engasjere meg i osv. Sexlivet vårt har vært dødt lenge. Vi kan ha fine samtaler, men de mangler dybde - ofte - og det slår meg ofte at han er lite nysgjerrig og litt kunnskapsløs. Hva skal jeg gjøre? Jeg vet ikke om han egentlig er så glad i Meg lengre, eller elsker meg. Han sier det ikke, bare når jeg spør - og han vil ikke gifte seg. Vi er jo venner og jeg tenker på barnet vårt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323252-er-det-h%C3%A5p-for-oss/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...