Gå til innhold

Coop-medlem? Penger i sikte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

åssen funker det?betaler du for å bli det?hvordan vet du hvor mye du skal få igjen?

Du kan melde deg inn enten på et samvirkelag / coop-butikk eller kanskje via nettsidene deres?

Tidligere kostet det 100,- å bli medlem, nå er det vel muligens 200,-, men denne utgiften tror jeg du får tilbake om du melder deg ut igjen. Du får så et kort som du viser hver gang du handler i en coop-butikk (også KappAhl og Esso ++) og du får 3% kjøpeutbytte av summen i det laget du hører til (i samme fylke eller kommune) og 1 eller 2% av andre tror jeg. Se på hjemmesidene til coop.

Vi tar ut hvert år i slutten av januar, da blir det 3-retters på hele familien på byens beste spisested. Like gøy hevrt år. Et stort, godt og gratis måltid bare for å levere et kort den ene gangen i uka jeg handler.

Men 19 000,-? Da er det vel lenge siden sist du tok ut, eller?

Annonse

Du kan melde deg inn enten på et samvirkelag / coop-butikk eller kanskje via nettsidene deres?

Tidligere kostet det 100,- å bli medlem, nå er det vel muligens 200,-, men denne utgiften tror jeg du får tilbake om du melder deg ut igjen. Du får så et kort som du viser hver gang du handler i en coop-butikk (også KappAhl og Esso ++) og du får 3% kjøpeutbytte av summen i det laget du hører til (i samme fylke eller kommune) og 1 eller 2% av andre tror jeg. Se på hjemmesidene til coop.

Hmmmm .. det har da vært 300 kroner i innskudd for å bli medlem sida tidenes morgen? De pengene tar man ut igjen om man ikke ønsker å være medlem mer, så det er ikke noen egentlig kostnad som man ikke får tilbake.

Gjest høstløv

åssen funker det?betaler du for å bli det?hvordan vet du hvor mye du skal få igjen?

Slik blir du medlem:

http://www.coop.no/ncms.aspx?id=7DDEC630-E651-4972-9645-A6D619AEF72F&mEx=28939&mId=28939&tmid=25134

Coop har forskjellige medlemstilbud, så noen ganger kan du spare mye på i butikken på å vise frem medlemskortet.

I fylket vårt får vi 1% kjøpeutbytte i Coop butikkene og 3% i KappAhl.

Jeg fikk kr 320 i utbytte i fjor.

Hmmmm .. det har da vært 300 kroner i innskudd for å bli medlem sida tidenes morgen? De pengene tar man ut igjen om man ikke ønsker å være medlem mer, så det er ikke noen egentlig kostnad som man ikke får tilbake.

Neida, jeg betalte 100,-, men det er sikkert 20 år siden. :o)

Gjest frk melis

Jeg er coop-medlem. Har nettopp tatt ut litt av utbyttet for første gang. Spanderte på meg en Acer Aspire One for pengene. :-)

Fint å være medlem.Bruker av kontoen når jeg skal kjøpe dyrere ting, f.eks slalomski som jeg gjorde sist .Grei "gave" fra coop.

Annonse

Jeg betalte kr 50,- for å bli medlem, og resten av medlemsinnskuddet hvert år ble trukket av kjøpeutbyttet i de neste årene, kr 50,- pr år.

Da fungerer det tydeligvis forskjellig. I vår coop betaler du altså 300 kroner i et slags depositum for å åpne konto. Om man tar ut kjøpsutbytte må man la 300 kroner stå igjen for å fortsette kontoen, tar man ut alt regnes kontoen som oppsagt.

Når du sier de trekkere 50 av kjøpsutbyttet, vil det si at du betaler 50 kroner pr år for å være medlem, eller har du kanskje betalingskort som koster?

Fint å være medlem.Bruker av kontoen når jeg skal kjøpe dyrere ting, f.eks slalomski som jeg gjorde sist .Grei "gave" fra coop.

Har vært medlem sida 2002, og jeg tok ut penger fra kontoen der for første gang forrige uke. Tenker aldri på at det er penger vi har, så de har fått stå i fred til nå.

Gjest høstløv

Da fungerer det tydeligvis forskjellig. I vår coop betaler du altså 300 kroner i et slags depositum for å åpne konto. Om man tar ut kjøpsutbytte må man la 300 kroner stå igjen for å fortsette kontoen, tar man ut alt regnes kontoen som oppsagt.

Når du sier de trekkere 50 av kjøpsutbyttet, vil det si at du betaler 50 kroner pr år for å være medlem, eller har du kanskje betalingskort som koster?

De trakk bare 50 kroner av medlems utbyttet hvert år, inntil de 300 kronene i medlemsinnskudd var innbetalt. Det er veldig mange år siden jeg ble medlem, og dengang gjorde de det slik, fordi det ikke skulle være så dyrt å bli medlem .

Nå da hele medlemsinnskuddet på kr 300 er innbetalt, kan vi ta ut hele medlems utbyttet, men de tre hundre kronene må vi la stå igjen.

Har bare vært medlem i sju år. Fikk du medlemsskap i konfirmasjonsgave eller noe slikt? Hehe.

Jeg var vel rundt 20 år da jeg meldte meg inn. Har tatt ut penger kun en gang, men jeg tror ikke det står vanvittig mye på den kontoen, handler ikke så ofte på coop, men prøver å huske å bruke kortet når jeg kan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...