Gå til innhold

Bruk av "stav" og bakterier inn i skjeden

Anbefalte innlegg

Gjest hjelp, angrer.

Hei !! Håper du kan hjelpe meg . Jeg har så pinlige spørsmål, at jeg ikke tørr å ringe eller oppsøke lege. Håper denne epost blir behandlet konfidensielt... Jeg er ei jente på 33 år, som er gift, har to barn, og vanligvis ganske normal...tror jeg, men det jeg nå skal fortelle er det vel bare jeg som er "dum" nok til å gjøre: Satt hjemme alene i går, og fikk plutselig lyst til å onanere. Da jeg kom opp på badet, kom jeg på at jeg muligens har noen hjelpemidler liggende i skapet, og fant en "gammel" stav, som jeg ikke har brukt på ca 3 år. Den lå inne i pakken sin, men gummien var blitt litt gul oppe på tuppen...den er egentlig hvitaktig. Jaja, skitt au, tenkte jeg, går sikkert bra. Var nåkså desperat i gjernings øyeblikket. Fant desinfeksjon på en flaske (fra kondomeriet) og smurte på og tørket av. (på flasken står det at den fjerner ca 96 % av alle bakterier, sopp o.l) Etterpå, angret jeg meg, og ble ganske redd. Tenk om jeg nå har påført meg allskens rare bakterier, og får infeksjoner o.l ??? På grunn av at staven var gammel, og kanskje ikke var rengjort nok da jeg la den bort for 3 år siden..... Jeg må tilføye, at jeg har uregelmessige blødninger, sikkert pga prevensjonsmiddelet P-stav, som jeg fikk satt inn 4 måneder etter KS/fødsel i 2007. Det gikk 14 måneder før jeg fikk første mens, og den varte i 4 uker, noen dager uten, men så kom den igjen, med en brunsvart blødning. Nå har jeg hatt småblødninger to ganger etter de 4 ukene, og det er brunt. Har hatt opphold på over en uke, til jeg i går, etter dette utbruddet av dumhet, måtte bruke denne staven. Fikk blødning etter ca et kvarter i går, og det kom ganske kraftig på en gang. Også denne gangen brunt, men nåkså bløtt, men opphørte i løpet av dagen og natta. Men så tenker jeg...kanskje bakteriene ble skyllt ut med blødningen ? Eller så blir det fortere infeksjon fordi jeg ennå har blødning...?? Hvordan fungerer dette ? Man skal jo ikke bade i basseng når man har mensen f.eks.... Synes det er er flaut å ringe gyn på lokalt sykehus elller lege. Håper dere kan hjelpe meg. (Skjønner at jeg må tilkalle lege om jeg får feber e.l)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323347-bruk-av-stav-og-bakterier-inn-i-skjeden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis den har ligget i 3 år uten å ha blitt brukt så vil jeg tro at evt. bakterier har tørket inn. :o) Det går nok helt fint, jeg hadde ikke tenkt over det engang. Vasker mine med vanlig håndsåpe og lunkent vann jeg og har aldri hatt problemer av den sorten.

At du føler dette er pinlig, eg nok bare gammel "skremselspropaganda" fra de kristne fundamentalistene som sitter igjen i samfunnet vårt.

Ingen lege/gynekolog som er ved "sine fulle fem" ville syntes dette var rart eller "perverst", dessuten så er det sikkert mindre bakterier på denne "staven", enn det er på "staven" til mannen din.

Så du kan nok ta det helt med ro, og le litt av hele greia. :-)

Annonse

hestejente-75

Hvis den har ligget i 3 år uten å ha blitt brukt så vil jeg tro at evt. bakterier har tørket inn. :o) Det går nok helt fint, jeg hadde ikke tenkt over det engang. Vasker mine med vanlig håndsåpe og lunkent vann jeg og har aldri hatt problemer av den sorten.

Hehehe, ler litt nå ja... !! Takker for alle svar :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...