Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest no sign

Ble kjent med en mann for noen uker tilbake,vi fikk god kontakt og pratet en del via både telefon og nett.Kjemien var god og han var på besøk hos meg et par ganger etter eget intiativ og måten han har pratet til meg på virket det som han var interressert og han sa han likte meg utrolig godt og ville gjerne møte meg flere ganger.Pratet med han sist for en ukes tid siden,vi hadde en hyggelig samtale som ble avsluttet med god natt og at vi kunne prates dagen derpå.Så har jeg ikke hørt mer fra han.Han har ikke tatt noe kontakt og til og med facebook profilen hans ble slettet etter dette.Jeg har skrevet til han en gang i løpet av denne uka bare for å spørre om alt var i ordn,men fikk aldri svar.Han er ofte pålogget på msn men han skriver aldri.Har latt være å skrive fler ganger for jeg vil ikke virke masete.Jeg vet at jeg ikke har gjort noe galt for jeg har bare vært helt naturlig hele tiden,blid og hyggelig og ikke pågående.Er heller han som har pushet litt på ,så er nå veldig overassket over hvorfor denne plutselige "avvisningen" jeg har fått.Jeg skjønner ikke så mye,hva i all verden skjer? Jeg prøver å ikke tenke på det ,har jo ikke kjent han så lenge men har veldig lyst til å ha et svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323375-forvirret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Jeg skjønner at du er forvirret. Og jeg ville kuttet en slik person tvert. Å holde noen på pinebenken ved å unnlate å svare på msn eller facebook er et dårlig tegn. Jeg ser det slik at denne personen ikke ønsker å ha kontakt med deg og du bør forholde deg deretter. Hvis han var interessert i deg hadde han ikke holdt på slik.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323375-forvirret/#findComment-2683168
Del på andre sider

Gjest no sign

Jeg skjønner at du er forvirret. Og jeg ville kuttet en slik person tvert. Å holde noen på pinebenken ved å unnlate å svare på msn eller facebook er et dårlig tegn. Jeg ser det slik at denne personen ikke ønsker å ha kontakt med deg og du bør forholde deg deretter. Hvis han var interessert i deg hadde han ikke holdt på slik.

Ja tenker det samme,går jo greit men jeg skulle gjerne hatt et svar ja.synes det er så utrolig feigt!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323375-forvirret/#findComment-2683205
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...