Gjest fortvillla Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg er en mann på 29 år. Jeg lurer på om det kan bli en ekkel lukt fra penis hvis man har en urinveisinnfeksjon? Det lukter helt forferdelig", vanskelig å beskrive Jeg urinerer ganske ofte og lite tiss kommer har også ganske vondt i "blæra",lurer på hva dette er. Jeg hadde sex med en dame, hun luktet helt forferdilig nedentil. så fikk je meg en ny dame litt senere som jeg ble sammen med hun hadde ikke noe lukt men tter at jeg hadde hatt sex med henne kom den forferdelige lukten snikene det var noe jeg merket andre gang ved sex med henne. Og det var akkurat den samme forferdelige lukten som jeg hadde kjennt ved den første damen.. den første damen var min tiligere fru, og hun har sagt til meg at hun ikke hadde noen kjønsykdommer etter at vi har hatt sex.det lukter helt sykt fælt jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si det til henne. Men den virker jo nesten som at det er jeg som har gitt min nye dame denne fele lukt tingen da... jeg klarer ikke den lukta som kommer i det hele tatt.. blir ikke noe oral på henne selv om jeg egentlig liker det men det takler jeg ikke med den vonde lukten... virker som om den lukten kommer med en gang hun blir lit våt nedentil... virker som at det lukter av meg også altså,, men ikke så intenst som det gjør på henne.. Har hatt dette lenge nå altså, er vel 4 mnd siden det her startet.. Har du noen gode råd??? Og evt hvordan jeg kan si det til henne at hun lukter vondt... Kan godt være at jeg har et eller anna men jeg kvier meg veldig for og gå til legen og fortelle dette.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323396-vond-lukt-penis-vagina/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kom deg til legen. Legen har sett det før og sannsynligvis er det noe som lett lar seg kurere. Men dere må begge to ta en evt. kur ettersom det nå også lukter av henne. Hva tenkte du egentlig på da? Det _stinket_ av deg og du la deg til å knulle en ny kvinne uten å tenke på at du kunne smitte henne slik eksen din hadde gjort mot deg!? Ikke alle slike sykdommer er kjønnssykdommer, de kan komme av sterk ubalanse i underlivsfloraen f.eks. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323396-vond-lukt-penis-vagina/#findComment-2683485 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg tror ikke lukten kommer fra deg og har ikke noe med evt. urinveisinfeksjon å gjøre. Du beskriver ikke hvordan det lukter, men er det lukt som råtten fisk, kan det foreligge tilstanden BV (bakteriell vaginose) hvor det kommer en unormal sammensetting av bakteriefloraen i skjeden og et høyt pH som gir grobunn for fremmede bakterier. Det ses spesielt hos seksuelt aktive, men er ikke en seksuelt overført sykdom. Det har heller ikke noe med urenslighet å gjøre. Tilstanden kan behandles med lokal antibiotikum i skjeden, men det er risiko for at det kommer tilbake igjen. Mannen skal ikke ha behandling. Hvordan du skal fortelle din partner om det? du kan jo nevne at du har hørt om tilstanden BV og kan forklare at det kan behandles. Det er sannsynlig at hun også har kjent lukten. Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323396-vond-lukt-penis-vagina/#findComment-2683856 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.