Gjest Problematisk Skrevet 30. juli 2001 Del Skrevet 30. juli 2001 Jeg har et problem som jeg føler er veldig seriøst og vanskelig. Jeg beklager at dette innlegget blir langt, men jeg føler jeg må forklare litt nøye. Jeg er 19 år, blir snart 20. For et år siden fikk jeg min første kjæreste. Før jeg traff ham hadde jeg aldri onanert eller utforsket meg selv på den måten. Hadde ikke følt noe behov for det, og visste vel egentlig ikke så mye om det. Jeg var veldig redd for sex. Dels fordi jeg var redd for å skremme bort kjæresten min hvis han fikk se meg naken (ikke akkurat fornøyd med hvordan jeg ser ut), og dels fordi jeg hadde hørt at det var så vondt. Jeg har heldigvis en kjempeforståelsesfull kjæreste, og han ga meg den tiden jeg trengte, masse støtte og kjærlighet. Han får meg til å føle meg vakker og sexy, selv om jeg er tjukk og ikke noe å se på. Vi gikk veldig forsiktig, sakte og gradvis fram. Begynte med at han kunne ta på meg med klærne på. Etter hvert ta på for eksempel brystene mine under genseren, men over bh'n. Men jeg fikk skikkelig angst første gang han tok på magen min, fordi jeg er så tjukk. Stivna helt, og klarte verken å røre meg eller å snakke. Ble så vanvittig redd for å miste ham der og da. Jeg vet jeg ikke har den beste selvtilliten, og jeg har ofte perioder hvor jeg er langt nede og trenger bekreftelser fra ham på at han er glad i meg for den jeg er. Han elsker meg, og er vanvittig snill mot meg. Men jeg er redd for at han skal gå lei av meg... Jeg har i hvert fall nå kommet så langt at jeg godt kan kle av meg for ham, og ha fantastisk sex med ham. Vi debuterte (jeg var også hans første kjæreste) veldig vellykket etter å ha vært sammen i et halvt år, og har etter det fortsatt med sex :-) Eneste problemet er at vi fra januar har studert i hver vår ende av landet, så vi ser hverandre ikke så ofte. Dermed blir det bare perioder vi ser hverandre. Men da har vi det til gjengjeld veldig bra! Det som ikke er så bra, er at jeg ikke klarer å onanere. Jeg klarer ikke å tenne meg selv. Vi har prøvd telefonsex. Jeg blir kåt av å høre ham snakke, og kan også bli kåt av å lese noe han (og enkelte andre) har skrevet. Men hvis jeg prøver å ta på meg selv, er det som om gløden slokner totalt. Det er ikke noe behagelig å ta på meg selv. Jeg kan ha vært veldig våt, men tørker helt. Jeg har prøvd mye forskjellig. Altså hvor jeg tar på meg selv, og hvor sterkt. Jeg har kjøpt en vibrator, og den fungerer kjempebra - hvis kjæresten min holder den. Hvis jeg prøver å bruke den på meg selv, fungerer det ikke. Jeg kan være så kåt at jeg tror jeg skal bli gal, og han kan gi meg kjempefin nytelse (jeg har riktignok aldri fått noen orgasme. Tror jeg holdt på en gang, men ble redd og trakk meg vekk). Men om jeg kommer borti meg selv, enten ved vanvare eller med vilje, så slukner jeg med en gang. Kjæresten min synes det er veldig synd, og jeg kan jo være enig i det. Når det går en måned eller mer mellom hver gang vi ser hverandre, kan jeg bli ganske «seksuelt frustrert». Men jeg klarer ikke å onanere, rett og slett. Kjæresten min har en teori om at jeg forbinder nytelse med ham, fordi det var først når han tok på meg jeg følte hvordan det er å ha sex og å nyte det. Og han tror jeg har en slags blokkering av noe slag. Har han rett? Og hva skal jeg gjøre? Det har ikke vært noe problem før. Det første halvåret vi var sammen, bodde vi i nærheten av hverandre. Det ble vanskelig da jeg flyttet. Men det gikk. Men nå har vi hatt tre måneder sammen, og veldig aktiv og mye sex. Jeg frykter at det vil bli mange rastløse dager når jeg flytter tilbake om tre uker... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/32341-klarer-ikke-%C3%A5-onanere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolt Skrevet 30. juli 2001 Del Skrevet 30. juli 2001 Heisann... Det høres ut som du har det litt vanskelig, ja. For det første; at du er frodig er intet hinder. Mange, også jeg, synes frodige kvinner er vakkert. Det skal du derfor ikke bekymre deg for. Min samboer er frodig, og jeg elsker å ta på og beføle henne, kose med magen hennes også;-). Det at du ikke klarer å onanere skjønner jeg godt at plager deg litt. Jeg tror du skal gå forsiktig frem. F.eks; Ta en god dusj, legg deg i en nyoppredd seng, kanskje med litt rolig musikk og dempet belysning. Ta god tid. Deretter kan du forsiktig begynne å ta på deg selv, men uten nødvendigvis å berøre skrittet. Stryk forsiktig på deg selv, mens du tenker på kjæresten din. Berør magen din, brystene dine, stryk over lårene. Ta det forsiktig. Etter hvert som du blir kåt, kan du forsøke å bevege deg inn mot musen din. Etter hvert som du klarer å ta på musen, kan du også evt bruke glidemiddel, slik at du er glatt og våt. Enklere å få fingrene til å gli med en gang. Glidemiddelet kan du jo droppe når du blir våt naturlig. Det viktige er at du ikke presser deg selv, men lar deg gli naturlig. Onanering er jo så godt og naturlig, så lykke til!!:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/32341-klarer-ikke-%C3%A5-onanere/#findComment-126833 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolt Skrevet 30. juli 2001 Del Skrevet 30. juli 2001 Heisann... Det høres ut som du har det litt vanskelig, ja. For det første; at du er frodig er intet hinder. Mange, også jeg, synes frodige kvinner er vakkert. Det skal du derfor ikke bekymre deg for. Min samboer er frodig, og jeg elsker å ta på og beføle henne, kose med magen hennes også;-). Det at du ikke klarer å onanere skjønner jeg godt at plager deg litt. Jeg tror du skal gå forsiktig frem. F.eks; Ta en god dusj, legg deg i en nyoppredd seng, kanskje med litt rolig musikk og dempet belysning. Ta god tid. Deretter kan du forsiktig begynne å ta på deg selv, men uten nødvendigvis å berøre skrittet. Stryk forsiktig på deg selv, mens du tenker på kjæresten din. Berør magen din, brystene dine, stryk over lårene. Ta det forsiktig. Etter hvert som du blir kåt, kan du forsøke å bevege deg inn mot musen din. Etter hvert som du klarer å ta på musen, kan du også evt bruke glidemiddel, slik at du er glatt og våt. Enklere å få fingrene til å gli med en gang. Glidemiddelet kan du jo droppe når du blir våt naturlig. Det viktige er at du ikke presser deg selv, men lar deg gli naturlig. Onanering er jo så godt og naturlig, så lykke til!!:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/32341-klarer-ikke-%C3%A5-onanere/#findComment-126834 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematisk Skrevet 30. juli 2001 Del Skrevet 30. juli 2001 Heisann... Det høres ut som du har det litt vanskelig, ja. For det første; at du er frodig er intet hinder. Mange, også jeg, synes frodige kvinner er vakkert. Det skal du derfor ikke bekymre deg for. Min samboer er frodig, og jeg elsker å ta på og beføle henne, kose med magen hennes også;-). Det at du ikke klarer å onanere skjønner jeg godt at plager deg litt. Jeg tror du skal gå forsiktig frem. F.eks; Ta en god dusj, legg deg i en nyoppredd seng, kanskje med litt rolig musikk og dempet belysning. Ta god tid. Deretter kan du forsiktig begynne å ta på deg selv, men uten nødvendigvis å berøre skrittet. Stryk forsiktig på deg selv, mens du tenker på kjæresten din. Berør magen din, brystene dine, stryk over lårene. Ta det forsiktig. Etter hvert som du blir kåt, kan du forsøke å bevege deg inn mot musen din. Etter hvert som du klarer å ta på musen, kan du også evt bruke glidemiddel, slik at du er glatt og våt. Enklere å få fingrene til å gli med en gang. Glidemiddelet kan du jo droppe når du blir våt naturlig. Det viktige er at du ikke presser deg selv, men lar deg gli naturlig. Onanering er jo så godt og naturlig, så lykke til!!:-) Hei! Takk for svar. Problemet er at jeg har prøvd alt det du foreslår. Mitt problem er at jeg ikke klarer å gjøre meg selv kåt. Jeg har virkelig prøvd, men det funker ikke. Jeg har prøvd å bruke glidekrem, og fingrene glir jo selvfølgelig lettere over klitten og andre steder det skulle vært godt. Men jeg får ikke noe ut av det. I beste fall kjenner jeg ingenting, i verste fall er det ubehagelig og føles unaturlig. Det er bare gutten min som kan gjøre meg kåt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/32341-klarer-ikke-%C3%A5-onanere/#findComment-126836 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hawkwind Skrevet 30. juli 2001 Del Skrevet 30. juli 2001 Hei! Takk for svar. Problemet er at jeg har prøvd alt det du foreslår. Mitt problem er at jeg ikke klarer å gjøre meg selv kåt. Jeg har virkelig prøvd, men det funker ikke. Jeg har prøvd å bruke glidekrem, og fingrene glir jo selvfølgelig lettere over klitten og andre steder det skulle vært godt. Men jeg får ikke noe ut av det. I beste fall kjenner jeg ingenting, i verste fall er det ubehagelig og føles unaturlig. Det er bare gutten min som kan gjøre meg kåt. Hjelåper det ikke å bruke fantasien heller? Innbille deg at det er han som tar på deg, tenke over hva han pleier å si, gjøre - har det ingen effekt overhodet? Lukke øynene å innbille seg at han er den som gjør dette? Skjønner at det er problematisk, ihvertfall - og svært frustrerende.... Lykkeønskninger fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/32341-klarer-ikke-%C3%A5-onanere/#findComment-126845 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 30. juli 2001 Del Skrevet 30. juli 2001 Det høres ut som om du har truffet en kjempeflott mann som ser deg som den flotte jenta du sikkert er. Men det høres ikke ut til at du ser deg selv på samme måte som han ser deg. Det høres også ut som om dere har brukt riktig fremgangsmåte da dere begynte å ha sex. Masse varme, forsiktige kjærtegn og nytelse - og dere brukte lang tid. Det samme må du sannsynligvis gjøre når du skal få til å nyte din egen seksualitet og sensualitet. For gleden ved sex har du funnet, selv om det høres ut til at du ikke unner deg selv gleden når du er alene. Bolt kom med mange gode tips, men du trenger kanskje mer tid enn du har brukt til nå. Prøv å begynne forsiktig med sensualitetstrening når du er alene. Ikke forhast deg med å starte med direkte onani. Lær deg først å kjenne responsen fra kroppen din. Stryk deg over brystene og magen. Bruk hjelpemidler som kjennes deilig mot huden – et silketørkle – ei fjær e.l. Tenk på alt det deilige dere gjør når dere er sammen. Stopp gjerne med det - de første gangene du prøver. Etter noen ganger, når du merker at kjærtegnene gjør godt, går du videre og finner nye erogene soner på kroppen din. Først når du virkelig har funnet ut at kroppen din er et godt sted å være i - også når du er alene, prøver du å berøre kjønnet ditt. Du må sikkert eksperimentere mye, før du finner ut hva som kjennes godt når du onanerer også. Men ta den tiden du trenger – det er verd innsatsen. Lykke til! Klem fra Gro 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/32341-klarer-ikke-%C3%A5-onanere/#findComment-126846 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematisk Skrevet 30. juli 2001 Del Skrevet 30. juli 2001 Hjelåper det ikke å bruke fantasien heller? Innbille deg at det er han som tar på deg, tenke over hva han pleier å si, gjøre - har det ingen effekt overhodet? Lukke øynene å innbille seg at han er den som gjør dette? Skjønner at det er problematisk, ihvertfall - og svært frustrerende.... Lykkeønskninger fra Jeg kjenner for godt at det er mine fingre. Jeg klarer ikke å overbevise meg selv om det. Som sagt - jeg kan bli kåt av å høre stemmen hans eller lese noe av det jeg skriver. Har det gått veldig lang tid siden sist, holder det å se et bilde av ham eller tenke på ham - men med en gang jeg tar på meg selv (og da er det ikke bare på klitoris og områdene der, men gjelder også bryst, ansikt, hvor somt helst) slokner all kåthet. Jeg har prøvd å ta på meg selv mens vi har sex, og det fungerer ikke. Ender bare med at vi må avbryte samleiet, fordi jeg har mistet all kåthet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/32341-klarer-ikke-%C3%A5-onanere/#findComment-126849 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hawkwind Skrevet 30. juli 2001 Del Skrevet 30. juli 2001 Jeg kjenner for godt at det er mine fingre. Jeg klarer ikke å overbevise meg selv om det. Som sagt - jeg kan bli kåt av å høre stemmen hans eller lese noe av det jeg skriver. Har det gått veldig lang tid siden sist, holder det å se et bilde av ham eller tenke på ham - men med en gang jeg tar på meg selv (og da er det ikke bare på klitoris og områdene der, men gjelder også bryst, ansikt, hvor somt helst) slokner all kåthet. Jeg har prøvd å ta på meg selv mens vi har sex, og det fungerer ikke. Ender bare med at vi må avbryte samleiet, fordi jeg har mistet all kåthet. Jeg ser at du får en del gode råd fra Gro her, vil nok være greit å følge dem. Vil anta at du har litt problemer med å akseptere egen sensualitet og seksualitet - får et inntrykk av at dette er ting du i en tid ikke har villet akseptere, fortrengt? Det vil i så fall dessverre ta noe tid. Ønsker deg all verdens lykke med å gjenoppdage -egen- seksualitet. Uansett hvor lang tid dette måtte ta - det vil være verdt det :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/32341-klarer-ikke-%C3%A5-onanere/#findComment-126854 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maret Skrevet 31. juli 2001 Del Skrevet 31. juli 2001 Hva om du og kjæresten prøver å onanere sammen? Er gøy å se på gutter når de gjør det Han vil sikkert også syns det er kjempeopphissende å se deg gjøre det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/32341-klarer-ikke-%C3%A5-onanere/#findComment-127116 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanitha Skrevet 31. juli 2001 Del Skrevet 31. juli 2001 Heisann Problematisk! Skal en ha glede av kroppens følsomhet, er det noen viktige forutsetninger for det. At du er tilstede der berøringen finner sted, og at du gir deg tid til å lære hva denne berøringen kan gi av opplevelser. Husk at seksualiteten sitter i hjernen... Neste gang dere har sex skal du være oppmerksom på deg selv og hvor du har tankene dine. Er hodet ditt opptatt av tanker som "hva skal jeg ha på meg i bursdagen til helga" eller "nå må jeg få dette til"....? Slike tanker er ødeleggende for berøringssansene. Du kan f.eks få kjæresten din til å styke deg forsiktig over ryggen og _kjenn etter_ hvordan det føles. Etterpå kan du få han til å gjøre det samme mens du leser høyt til han fra ei bok.... Kjenn etter om du føler like mye mens du leser som mens du var helt stille? Du merker nok at huden din ikke er særlig mottakelig for erotiske berøringer dersom du selv ikke er erotisk innstilt. Lukk øynene og se for deg det deiligste som tenkes kan når du onanerer. Les gjerne erotiske noveller på sengekanten eller skaff deg noen "voksenfilmer". Utforsk deg selv og finn ut hva du tenner på. Når du har lært å være tilstede der berøringen finner sted og hvilke nytelser kroppen kan gi deg... da kan du bare nyte og nyte og nyte..og på slutten av nytelsen er orgasmen. Lykke til!! Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/32341-klarer-ikke-%C3%A5-onanere/#findComment-127257 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samme_problem Skrevet 1. august 2001 Del Skrevet 1. august 2001 Du er ikke alene om å være idenne situasjonen... Jeg kan bli kåt av filmer o.l, men da jeg skal leke med meg selv forsvinner all lysten og jeg føler skam. Har prøvd alle rådene, men det fungerer ikke for meg. Håper du lykkes bedre=) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/32341-klarer-ikke-%C3%A5-onanere/#findComment-127386 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.