Gå til innhold

Kyssing og kroppslukt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nei vi har det vel ikke supert, men vi har barn, så da prøver vi å få det til å fungere. Mannen min vet selvfølgelig IKKE at jeg avskyr alle lukter av han.

Huff, ikke lett å ha det sånn. Det blir jo vanskelig med nærkontakt. Barna har kommet før det ble slik skjønner jeg.-)

jeg liker kroppslukta hans... det lukter han liksom, ikke svette eller noe sånt.. bare en lukt som gjør meg vill i trusa :) hehe.. Synes ikke han lukter vondt hvis han lukter litt svak svette heller, men lukter han skikkelig svette lukter det ikke noe særlig nei... han er arbeidskar, så han dusjer hver kveld før han legger seg, så sjelden han lukter svette. Om sommeren kan det lukte av føttene hans, og tåfislukt er ikke godt, uansett hvem sin tåfis det er. :)

Gjest nei ikke

Huff, ikke lett å ha det sånn. Det blir jo vanskelig med nærkontakt. Barna har kommet før det ble slik skjønner jeg.-)

Ja det startet jo greit da... Og man strekker seg jo langt for å få ting til å fungere ;-)

Og så skjedde det endel tunge ting når ene var spebarn, som ga oss totalt ulik reaksjon, sorg over å få et sykt barn osv.. Noe gikk veldig galt i den perioden ihvertfall.

Annonse

Gjest 10 tips til deg

liker ikke svettelukt :P

men han pleier som regel ikke å stinke det ..

og han har (bank i bordet) aldri dårlig ånde.. merkelig..

men prompe er han fæl til :P gjør det som regel for å plage. Den lukta kunne jeg klart meg uten..

Hmmm interessant at du har valgt deg en mann som liker å prompe. Eller hadde du ikke noe annet valg?

Gjest Flisefin

Ja det startet jo greit da... Og man strekker seg jo langt for å få ting til å fungere ;-)

Og så skjedde det endel tunge ting når ene var spebarn, som ga oss totalt ulik reaksjon, sorg over å få et sykt barn osv.. Noe gikk veldig galt i den perioden ihvertfall.

Kanskje også han avskyr stanken av deg?

Mitt råd: God hygiene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...