Gå til innhold

mens etter abort

Anbefalte innlegg

Gjest ønsker å bli mor

hei, jeg var 3 mnd på vei..og fikk blødninger.Tok da ultralyd som viste at det var ingen foster der.kun morkaken som hadde vokst. Jeg fikk kur av 4 piller som skulle sette igang abort.Da det ikke skjedde noe fikk jeg to piller igjen. Jeg hadde masse smerter og blødning og en stor klumpete greie kom ut. Jeg fikk beskjed om at det var ikke nødvendig med ultralyd eller blodprøver for å skjekke hcg etter dette.Jeg har hatt litt bødninger i 15 dager nå(en dråpe nesten).Jeg pleier å ha mens rundt denne tiden og hatt murring i magen igår og forgårs ,men hadde ikke mer blødning enn en liten dråpe.er d mens eller abortblødning?Jeg fikk beskjed om å prøve igjen etter jg hadde hatt mens en gang. Hva vil det si at jeg ikke kan ha samleie før jeg får mens eller må jeg brukre prevansjon til neste mens?kan vi begynne å prøve før jeg får mens? Jeg prøver å bli gravid,og vil bli det så fort som mulig. håper på utfyllende svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323494-mens-etter-abort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...