Gjest ønsker å bli mor Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 hei, jeg var 3 mnd på vei..og fikk blødninger.Tok da ultralyd som viste at det var ingen foster der.kun morkaken som hadde vokst. Jeg fikk kur av 4 piller som skulle sette igang abort.Da det ikke skjedde noe fikk jeg to piller igjen. Jeg hadde masse smerter og blødning og en stor klumpete greie kom ut. Jeg fikk beskjed om at det var ikke nødvendig med ultralyd eller blodprøver for å skjekke hcg etter dette.Jeg har hatt litt bødninger i 15 dager nå(en dråpe nesten).Jeg pleier å ha mens rundt denne tiden og hatt murring i magen igår og forgårs ,men hadde ikke mer blødning enn en liten dråpe.er d mens eller abortblødning?Jeg fikk beskjed om å prøve igjen etter jg hadde hatt mens en gang. Hva vil det si at jeg ikke kan ha samleie før jeg får mens eller må jeg brukre prevansjon til neste mens?kan vi begynne å prøve før jeg får mens? Jeg prøver å bli gravid,og vil bli det så fort som mulig. håper på utfyllende svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323494-mens-etter-abort/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.