Gå til innhold

Oppfølging av legene.

Anbefalte innlegg

Gjest Claudius42

Jeg sitter her med et svar på noen blodprøver, som jeg fikk for noen mnd siden. Jeg har i dag ringt til de som har analyser disse prøvene, og fott forklaring på HVA som EGENTLIG står der, ettersom jeg ikke har hørt noe mer, og nå har det gått laaaang tid.

Jeg ble forskrekket.

Blodverdiene tilsier at jeg har en tumor i kroppen.

Svar på disse analysene var sendt i kopi til en kreftlege, en kirurg, samt min fastlege, med påskrift at om at dette skulle oppfølges av disse.

Men jeg har ikke hørt EN lys fra noen av de.

Jeg har selvsagt bestillt time hos min fastlege nå i dag, men:

Hva i helvete er det JEG som skal tilegne meg all kunnskap eller passe på, når jeg GÅR til utredning??

Trodde jeg var i beste hender, men dog nei.

Frustrert, redd og oppgitt er jeg nå altså.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323560-oppf%C3%B8lging-av-legene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Claudius42

Det forstår jeg godt!! Utrolig dårlig av legene! Når man ikke hører noe så regner man jo med at alt er i orden.

Man blir jo redd..og ikke minst OPPGITT, når det viser seg at man har en tumor i kroppen (som man da ikke vet om er godartet eller ondartet) Åsså taper man kanskje dyrebar tid, om dette er ondartet og derfor sprer deg, fordi legene bare har latt det skure å gå, og ingen tar tak i det.

Det kan da ikke være sånn her i norge, at alle må være sin egen lege, å si i fra til legen sin om at svar på div prøver er ALVORLIG, og at de må derfor ta tak i saken.

Uff..jeg blir dårlig av bare dette...tenker bare på få høre.."Hadde du bare kommet før, så KUNNE det ha vært gjort noe med, men nå er det for seint...!

Gjest MayLynn

Man blir jo redd..og ikke minst OPPGITT, når det viser seg at man har en tumor i kroppen (som man da ikke vet om er godartet eller ondartet) Åsså taper man kanskje dyrebar tid, om dette er ondartet og derfor sprer deg, fordi legene bare har latt det skure å gå, og ingen tar tak i det.

Det kan da ikke være sånn her i norge, at alle må være sin egen lege, å si i fra til legen sin om at svar på div prøver er ALVORLIG, og at de må derfor ta tak i saken.

Uff..jeg blir dårlig av bare dette...tenker bare på få høre.."Hadde du bare kommet før, så KUNNE det ha vært gjort noe med, men nå er det for seint...!

Ja ærlig talt Dette er en sak for VG! Men det hjelper jo ikke deg akkruat nå. - håper virkelig det går bra med deg!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...