Gå til innhold

Hvordan fri enkelt men romatisk?

Anbefalte innlegg

Gjest jeg som kvinne frir

Hvordan skal jeg fri til mannen i mitt liv? Jeg vil ikke annet enn å forlove meg med han. Vi har det trangt økonomisk, så får ikke kjøpt ring ennå, men skal gjøre det. vil bare overraske han. vil ikke ha alkohol i bildet før det er gjort. for da kan det virke uekte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323681-hvordan-fri-enkelt-men-romatisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dette kan prøves kanskje?

Hmm... hva med å sette små stearinlys i snøen som former bokstavene(på en fin og rolig plass)? Og så invitere han ut på kveldspiknik med en flaske vin(og gjerne mer) før du ber han lukke øynene. Så noen skritt lenger unna står lysene klare i snøen, og du tenner dem før han åpner øynene. Eller er det kanskje litt typisk sånn frieri som jenter hadde satt pris på. He-he.

Hmm... hva med å sette små stearinlys i snøen som former bokstavene(på en fin og rolig plass)? Og så invitere han ut på kveldspiknik med en flaske vin(og gjerne mer) før du ber han lukke øynene. Så noen skritt lenger unna står lysene klare i snøen, og du tenner dem før han åpner øynene. Eller er det kanskje litt typisk sånn frieri som jenter hadde satt pris på. He-he.

Det var noe av det mest romantiske jeg har hørt!!!!

Og nå kom jeg på den helt innlysende plassen jeg skal fri når den tid kommer. :o) På hytta selvfølgelig - vi er i gang med å bygge den nå, den blir vår helt fra første planke og blir helt spesiell for oss. :o)))) Vårt eget lille kjærlighetsrede. :o)

Hørtes romantisk ut ja:)

Gjest dette kan prøves kanskje?

Det var noe av det mest romantiske jeg har hørt!!!!

Og nå kom jeg på den helt innlysende plassen jeg skal fri når den tid kommer. :o) På hytta selvfølgelig - vi er i gang med å bygge den nå, den blir vår helt fra første planke og blir helt spesiell for oss. :o)))) Vårt eget lille kjærlighetsrede. :o)

Så gøy at jeg kom med et forslag som du likte! Nå ble jeg glad inni meg siden jeg føler meg litt som regissøren for frieriet ditt ;)

Lykke til! Så flott at du har funnet en du vil dele livet med.

klem

Få noen til å skrive "Vil du gifte deg med meg" på ryggen din. Ha på deg ei collegejakke e.l. og fortell at du er stiv i nakken og be ham om å massere deg litt. Etterhvert åpner du jakka og vil han skal massere direkte på ryggen din ;-)

Jeg så den på Americas funniest homevideos idag, men da var det mannen som fridde. Han hadde tjukt av hår på ryggen og hadde fått barbert bokstaver på ryggen.... Ikke sikkert du har nok hår til det da ;-)

Annonse

Få noen til å skrive "Vil du gifte deg med meg" på ryggen din. Ha på deg ei collegejakke e.l. og fortell at du er stiv i nakken og be ham om å massere deg litt. Etterhvert åpner du jakka og vil han skal massere direkte på ryggen din ;-)

Jeg så den på Americas funniest homevideos idag, men da var det mannen som fridde. Han hadde tjukt av hår på ryggen og hadde fått barbert bokstaver på ryggen.... Ikke sikkert du har nok hår til det da ;-)

''Han hadde tjukt av hår på ryggen og hadde fått barbert bokstaver på ryggen....''

*Hahahahaha* Kreativt! ;o)

*he he* den så jeg også:-) (usj)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...