Gå til innhold

På tur med jobben

Anbefalte innlegg

Gjest guttetur - javel ja

Mannen min har reist på guttentur til utlandet til søndag. De skal ha foredrag og andre aktiviteter, men det er flere av mannfolka som sier de ikke skal være med på aktivitetene, men kun drikke og dra på horehud - der de har vært flere gamger.

mannen min sier han skal være med på aktivitetene, men jeg er bekymret allikelvel. for de hadde fått i seg en del alokohol bare på vei opp. jeg har sendt han melding nå, men får ikke svar. Vil ikke mase. bare for å si det så unner jeg har turen, for det blir ikke bare jobb. Og det er han som har ringt meg to ganger, 0g sendte meg melding før flyet tok av at han savnet meg.

Er bare redd de gamle kara vil dra med han på horehus. Har sagt at strippeklubb er greit, men horehus er IKKE det. han er full nå, det vet jeg, men greit. men blir bekymra. ER jeg bitch hvis jeg ringer han?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323682-p%C3%A5-tur-med-jobben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• mrxx

6

• bustebeisa

6

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Hva mener du å oppnå ved å ringe? Har han seg litt så tar han ikke tlf mens det ringer og har han tenkt å gå på horehus gjør han det uansett om du ringer eller ikke. Med andre ord klarer du ikke å ta han på fersken eller hindre noe som helst.

Det eneste du oppnår er at de andre reisekameratene ler av han hvis de oppdager at du ringer. Alle skjønner jo hvorfor du gjør det og du blir ett samtaleemne i lang tid fremover..

Det eneste fornuftige du kan gjøre er å slutte å tenke så mye og stole på han.

Gjest sjøstjerna

Du stoler på han ikke sant? Så la han være. Han har ringt deg to ganger allerede, og sendt deg melding.

Nå er han blant kompiser og de snakker kanskje høylytt og ler. La han nyte øyeblikket. Dere snakker - om ikke før- på søndag.

Når jeg reiser, så ringer jeg også hjem. Foretrekker å være den som ringer- for da gjør jeg det når det er rolig rundt meg. Ikke når jeg feks sitter i lag med hele jobbegjengen på restaurant.

Tror nok det lureste er å bare ta det rolig og stole på ham. :-)

Når bustemann er ute og reiser, pleier jeg aldri ringe, selv ikke når det er noe konkret jeg lurer på i forhold til ting her hjemme.

Til nød sender jeg ei melding, men forventer ikke svar med det samme og går ikke rundt og lurer på hvorfor svaret ikke kommer.

Synes det høres koselig ut at han allerede har ringt deg og sendt melding om at han savner deg. Nyt den følelsen og kos deg som best mulig. :-)

Annonse

Gjest Gebyr nå

Tror nok det lureste er å bare ta det rolig og stole på ham. :-)

Når bustemann er ute og reiser, pleier jeg aldri ringe, selv ikke når det er noe konkret jeg lurer på i forhold til ting her hjemme.

Til nød sender jeg ei melding, men forventer ikke svar med det samme og går ikke rundt og lurer på hvorfor svaret ikke kommer.

Synes det høres koselig ut at han allerede har ringt deg og sendt melding om at han savner deg. Nyt den følelsen og kos deg som best mulig. :-)

Det beste er vel å fortrenge det faktum at det faktisk er godt mulig at mannen er utro... Verden vil bedras!

Hva mener du å oppnå ved å ringe? Har han seg litt så tar han ikke tlf mens det ringer og har han tenkt å gå på horehus gjør han det uansett om du ringer eller ikke. Med andre ord klarer du ikke å ta han på fersken eller hindre noe som helst.

Det eneste du oppnår er at de andre reisekameratene ler av han hvis de oppdager at du ringer. Alle skjønner jo hvorfor du gjør det og du blir ett samtaleemne i lang tid fremover..

Det eneste fornuftige du kan gjøre er å slutte å tenke så mye og stole på han.

''Det eneste du oppnår er at de andre reisekameratene ler av han hvis de oppdager at du ringer.''

Ehhh - altså i min jobb ler vi ikke av hverandre hvis man får telefon hjemmefra...? Det er jo ikke så sjelden man kan trenge en prat om rent praktiske ting, når den ene er av gårde.

''Det eneste du oppnår er at de andre reisekameratene ler av han hvis de oppdager at du ringer.''

Ehhh - altså i min jobb ler vi ikke av hverandre hvis man får telefon hjemmefra...? Det er jo ikke så sjelden man kan trenge en prat om rent praktiske ting, når den ene er av gårde.

Nåja, hvis samtalen skjer når det er andre er der, så skjønner de ganske raskt hvorfor hun ringer. Hører de at det er en samtale hvor det ringes for å vite noe praktisk, så er jo ikke det noe problem, men det var vel ikke akkurat derfor hun ville ringe.

Samme her, men dette høres jo mildt sagt ut som en ekstremt harry gjeng, så da er det sikkert ikke utenkelig at de driver og "jekker" den som blir oppringt med at kona liksom skal passe på han osv.

Annonse

Jeg er så glad for at BMSmann ikke hadde orket å jobbet sammen med di harryfantene som på jobbturer drar på horeklubb.

Nei, takke meg til, dette hørtes eksremt harry ut.

Men du, ta det med ro, du kjenner vel mannen din, så om du ikke ser på han som den typen, tror jeg neppe noen klarer å overbevise han om det, alkohol eller ikke ;-D

BMSmann ville nok ikke gidde å være med på turen engan, om dette var det eneste de skulle. Takk og lov.

Det beste er vel å fortrenge det faktum at det faktisk er godt mulig at mannen er utro... Verden vil bedras!

Jo da, jeg kjenner tallene jeg også...

... men jeg kan ikke gå rundt å være skeptisk hele tiden.

Og slik jeg kjenner bustemann, så har jeg ingen grunn til å være usikker eller sjalu.

Samtidig, det sier jo de fleste bedratte.

Men stakkars bustemann da, da burde han gå rundt å være skeptisk og sjalu dagen lang. Jeg jobber bare sammen med menn. Jobber turnus, så jeg vil si at jeg har all verdens av muligheter til å være utro om jeg vil. Tilbudene har kommet. Både på jobb og når jeg har fri og de fleste andres koner er på jobb, noe bustemann også er.

Men hvordan skal man overleve om man gikk rundt og var sjalu og skeptisk hele tiden.

Bustemann kunne jo for eksempel si at han ønsket jeg omskolerte meg og fikk meg jobb hvor det jobber flest kvinner. men har du hørt ryktene om hva som skjer på diverse sykehus rundt omkring?

Nei, jeg holder en knapp på å stole på sin partner. La ham få slappe av sammen med kolleger og kose seg. Horehus eller ikke. Og om man besøker et horehus, betyr det ikke at man kjøper seg ei hore....

Har han grunn til å dra på horehus så gjør han det.

Fylla er ingen grunn til å legalisere utroskap...

''Har han grunn til å dra på horehus så gjør han det.''

Hva mener du egentlig med det? Finnes det mer eller mindre velbegrunnede årsaker til å dra dit?

Hva mener du egentlig med det? Finnes det mer eller mindre velbegrunnede årsaker til å dra dit?

Hvis han mener han har grunn til det så drar han dit, han gjør det jo ikke uten grunn?

Men av hvilken grunn er vel noe bare han vet.

Å komme hjem å si at han har vært på horehus og ikke har noen grunn for at han gikk dit??

Skal jeg være helt ærlig, så har jeg havnet på horehus ei gang jeg og... Men jeg forsvant fort derfra, da jeg oppdaget hvor jeg hadde havnet. :-)

Men med tanke på alle gutteturene jeg har vært på, har det vært mye prat om å besøke det lokale horehuset det ene stedet vi har reist til flere ganger, men til nå har ingen gått inn der. Hvertfall ikke når jeg har vært med. Riktignok går der historier om at noen av gutta har vært der på andre turer, men prisen for ei øl der inne er for høy til at de gidder sitte der lenge. Ingen rykter om at noen av dem har kjøpt seg ei hore....

Skal jeg være helt ærlig, så har jeg havnet på horehus ei gang jeg og... Men jeg forsvant fort derfra, da jeg oppdaget hvor jeg hadde havnet. :-)

Men med tanke på alle gutteturene jeg har vært på, har det vært mye prat om å besøke det lokale horehuset det ene stedet vi har reist til flere ganger, men til nå har ingen gått inn der. Hvertfall ikke når jeg har vært med. Riktignok går der historier om at noen av gutta har vært der på andre turer, men prisen for ei øl der inne er for høy til at de gidder sitte der lenge. Ingen rykter om at noen av dem har kjøpt seg ei hore....

''Skal jeg være helt ærlig, så har jeg havnet på horehus ei gang jeg og... Men jeg forsvant fort derfra, da jeg oppdaget hvor jeg hadde havnet. :-)''

*he he* samma her;-) Det var attpåtil på en jobbtur, og stedet så akkurat ut som en helt vanlig bar, bortsett fra at det var en strippestang der det var stadog vekk ulike lettkledte men ikke nakne damer som svingte seg.

Ikke akkurat en slik type bar jeg ville ha valgt selv, men dette var sent, på vei tilbake til hotellet, og hele "gjengen" skulle inn der og ta en siste øl, og da jeg ikke hadde spesielt lyst til å gå alene tilbake til hotellet, ble jeg med. ;-)

Etter en stund var det noen som hadde fått med seg at den stadige utskiftingen av damer i stanga hadde sin årsak: Dette var salgsfremstøt! ;-) Noen hadde dertil sett en dør som lukket seg inn til et rom med seng og litt spesiell dekor....

Men det var nok adskillig lettere for oss damene i følget å komme hjem og si "gjett hvor vi havna, hen da! *he he*".

Uansett er dette noe helt annet enn at man bevisst drar på et horehus og at dette skal være en viktig del av turopplevelsen.

''Skal jeg være helt ærlig, så har jeg havnet på horehus ei gang jeg og... Men jeg forsvant fort derfra, da jeg oppdaget hvor jeg hadde havnet. :-)''

*he he* samma her;-) Det var attpåtil på en jobbtur, og stedet så akkurat ut som en helt vanlig bar, bortsett fra at det var en strippestang der det var stadog vekk ulike lettkledte men ikke nakne damer som svingte seg.

Ikke akkurat en slik type bar jeg ville ha valgt selv, men dette var sent, på vei tilbake til hotellet, og hele "gjengen" skulle inn der og ta en siste øl, og da jeg ikke hadde spesielt lyst til å gå alene tilbake til hotellet, ble jeg med. ;-)

Etter en stund var det noen som hadde fått med seg at den stadige utskiftingen av damer i stanga hadde sin årsak: Dette var salgsfremstøt! ;-) Noen hadde dertil sett en dør som lukket seg inn til et rom med seng og litt spesiell dekor....

Men det var nok adskillig lettere for oss damene i følget å komme hjem og si "gjett hvor vi havna, hen da! *he he*".

Uansett er dette noe helt annet enn at man bevisst drar på et horehus og at dette skal være en viktig del av turopplevelsen.

Hihi... godt jeg ikke er den eneste med en slik opplevelse. :-)

Og jeg er jo enig med deg. Å reise på jobbtur bare for å gå på horehus, finner jeg nok litt barnslig.

Men samtidig... Hadde bustemann kommet hjem og fortalt at han hadde vært der, så hadde jeg nok ikke kastet ham på dør med en gang. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...