Gå til innhold

På tur med jobben

Anbefalte innlegg

Gjest synes jeg da.

Hvis han er full og følger med de andre gutta uten hemninger så hadde jeg aldri tillatt ham å reise av sted...

Men det er min mening. Hadde jo aldri vært sammen med en slik fyr engang hvis han hadde vært tilbøyelig til å dra på strippeklubb eller horehus fordi han ikke kunne begrense sitt alkoholforbruk normalt og slik at man har litt kontroll til overs.

Der du befinner deg nå så kan du jo ikke gjøre noe fra eller til.Om du får tak i ham så kan jo han lyve på telefonen for deg hvis han vil.

Om du i ettertid finner utav om han var med på disse stedene så må du tenke over forholdet om du holder ut med ham videre. For det vil jo skje en annen gang også hvis han er slik.

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• mrxx

6

• bustebeisa

6

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Hvis han er full og følger med de andre gutta uten hemninger så hadde jeg aldri tillatt ham å reise av sted...

Men det er min mening. Hadde jo aldri vært sammen med en slik fyr engang hvis han hadde vært tilbøyelig til å dra på strippeklubb eller horehus fordi han ikke kunne begrense sitt alkoholforbruk normalt og slik at man har litt kontroll til overs.

Der du befinner deg nå så kan du jo ikke gjøre noe fra eller til.Om du får tak i ham så kan jo han lyve på telefonen for deg hvis han vil.

Om du i ettertid finner utav om han var med på disse stedene så må du tenke over forholdet om du holder ut med ham videre. For det vil jo skje en annen gang også hvis han er slik.

''Hadde aldri tillatt ham å reise''

Hva slags verden lever du i da?

Gjest Bustemann

Jo da, jeg kjenner tallene jeg også...

... men jeg kan ikke gå rundt å være skeptisk hele tiden.

Og slik jeg kjenner bustemann, så har jeg ingen grunn til å være usikker eller sjalu.

Samtidig, det sier jo de fleste bedratte.

Men stakkars bustemann da, da burde han gå rundt å være skeptisk og sjalu dagen lang. Jeg jobber bare sammen med menn. Jobber turnus, så jeg vil si at jeg har all verdens av muligheter til å være utro om jeg vil. Tilbudene har kommet. Både på jobb og når jeg har fri og de fleste andres koner er på jobb, noe bustemann også er.

Men hvordan skal man overleve om man gikk rundt og var sjalu og skeptisk hele tiden.

Bustemann kunne jo for eksempel si at han ønsket jeg omskolerte meg og fikk meg jobb hvor det jobber flest kvinner. men har du hørt ryktene om hva som skjer på diverse sykehus rundt omkring?

Nei, jeg holder en knapp på å stole på sin partner. La ham få slappe av sammen med kolleger og kose seg. Horehus eller ikke. Og om man besøker et horehus, betyr det ikke at man kjøper seg ei hore....

Vel, "bustemann" foretrekker kanskje menn? Og dessuten tviler jeg litt på at du får all verdens tilbud. Skjønt desperate mennesker fins jo overalt...

Lykke til, uansett!

Kan du virkelig tillate eller ikke tillate din mann noe som helst? Han er en voksen mann og gjør egentlig som han vil.

Hadde min kjære begynt å skulle nekte meg å dra på jobbtur så hadde jeg virkelig begynt å lure på hva han trodde om meg.

Kan du virkelig tillate eller ikke tillate din mann noe som helst? Han er en voksen mann og gjør egentlig som han vil.

Hadde min kjære begynt å skulle nekte meg å dra på jobbtur så hadde jeg virkelig begynt å lure på hva han trodde om meg.

Samme sier jeg.. Man bestemmer da ikke over voksne mennesker, uansett hvem det er.

Hva mener du å oppnå ved å ringe? Har han seg litt så tar han ikke tlf mens det ringer og har han tenkt å gå på horehus gjør han det uansett om du ringer eller ikke. Med andre ord klarer du ikke å ta han på fersken eller hindre noe som helst.

Det eneste du oppnår er at de andre reisekameratene ler av han hvis de oppdager at du ringer. Alle skjønner jo hvorfor du gjør det og du blir ett samtaleemne i lang tid fremover..

Det eneste fornuftige du kan gjøre er å slutte å tenke så mye og stole på han.

hvis man er fjortis så ler man kanskje ja. Ikke voksne mennesker..

Annonse

hvis man er fjortis så ler man kanskje ja. Ikke voksne mennesker..

Jeg også stusset på det - skulle en eller annen fyr flire og mobbe fordi en kar får telefon fra kjæresten sin når han er borte på tur - ja, da vet jeg hvem jeg ville tenkt var en umoden amøbe.

Nåja, når ei tullete kone ringer og det oser kontroll og sjalusi så er det klart at det faller noen kommentarer.

Det spørs jo hvordan hun ordlegger seg når hun ringer da. :o) Det er jo lov å ringe bare for å høre stemmen og koseprate litt. :o) Men det var kanskje ikke hensikten til trådstarter, jeg er enig i det,

Det spørs jo hvordan hun ordlegger seg når hun ringer da. :o) Det er jo lov å ringe bare for å høre stemmen og koseprate litt. :o) Men det var kanskje ikke hensikten til trådstarter, jeg er enig i det,

Akkurat det som er poenget, hun ringer ikke bare for å koseprate og det kan jo virke litt rart det også. Kameratene er da ikke helt stupide heller så de ikke skjønner hvorfor hun ringer.

Enig, og ikke hadde jeg orket å hatt en mann der det ville vært nødvendig å nekte han å dra på tur av slike årsaker!

Jeg tenkte det samme. Man kan ikke nekte voksne folk noe. Man kan si at man ikke ønsker det ja, men det blir noe annet.

Vel, "bustemann" foretrekker kanskje menn? Og dessuten tviler jeg litt på at du får all verdens tilbud. Skjønt desperate mennesker fins jo overalt...

Lykke til, uansett!

Når tråkket jeg deg på tærne?

Ja, ja...Samme det.

Jeg vil heller elske og bli bedratt, enn å vandre gjennom livet med diverse kvaler og uten tiltro.

Annonse

Jeg er en jente

Hvorfor er du en bitch hvis du ringer til han? Det er lov å føle seg utrygg hvis det er flere av mannfolka i reisefølget som er så blodharry og kvalme at de går på horehus.

Har typen din vært utro tidligere som du vet om? Er det derfor du bekymrer deg.

Uansett.... hvis ikke han tåler at du ringer han fordi du har en ekkel magefølelse, da vil jeg si feilen ligger hos han. Og da mener jeg selvsagt ikke at du skal ringe han hvert 5. minutt ;)

Gjest synes jeg da

Du får lese omigjen teksten jeg skrev. Jeg skriver at om mannen ikke klarte å passe på seg selv på en ordentlig måte (les ; ikke være på horehus) så hadde jeg ikke latt ham dratt. Jeg skriver ikke at det gjelder for alle menn. De fleste ville vel hatt vett nok til å holde seg for god til å gå slike steder når man har en partner. Men trådstarter må jo ha en grunn til å tro at det kan skje. Hun kjenner ham best. Da ville jeg ikke latt ham dra.

Gjest synes jeg da

Jeg tenkte det samme. Man kan ikke nekte voksne folk noe. Man kan si at man ikke ønsker det ja, men det blir noe annet.

Hvis trådstarter har en mistanke om at hennes mann drikker seg fra sitt vanlige vett og følger guttegjengen på horehus, ja da vil jeg ikke synes det er rart om man nekter å la det skje. Hvis man ønsker å være sammen med denne mannen da..

Jeg er en jente

Akkurat det som er poenget, hun ringer ikke bare for å koseprate og det kan jo virke litt rart det også. Kameratene er da ikke helt stupide heller så de ikke skjønner hvorfor hun ringer.

Hvorfor skal hun være så underkuet at hun ikke "tør" å ringe i tilfelle kameratene drar en kommentar eller to? Det er vel snakk om voksne mennesker, og ikke tåpelige 21 åringer på tur. Det er forresten synd at hun ikke føler at hun kan stole på typen sin...

Det er faktisk lov til å bekymre seg og å være sjalu i et forhold. Og svært mange hadde bekymret seg om partneren dro på jobbreise sammen med fyrer som kjøper sex.

Det mener jeg da...

Horehus forstår jeg, men nekte fyren å dra på strippeklubb???

Gjest synes jeg da

Samme sier jeg.. Man bestemmer da ikke over voksne mennesker, uansett hvem det er.

Men ville du latt din mann reise hvis det var sjanse for at han drikker vekk vettet sitt og havner på horehus? Kan ikke tro at du ikke hadde satt beina ned og nektet hvis dette var mannen i ditt liv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...