Gå til innhold

På tur med jobben

Anbefalte innlegg

Du får lese omigjen teksten jeg skrev. Jeg skriver at om mannen ikke klarte å passe på seg selv på en ordentlig måte (les ; ikke være på horehus) så hadde jeg ikke latt ham dratt. Jeg skriver ikke at det gjelder for alle menn. De fleste ville vel hatt vett nok til å holde seg for god til å gå slike steder når man har en partner. Men trådstarter må jo ha en grunn til å tro at det kan skje. Hun kjenner ham best. Da ville jeg ikke latt ham dra.

Hvordan skulle du "ikke latt ham dra"? Gjemt unna passet hans? Tatt bankkortet og alle pengene? Truet med at dersom han dro så var hele forholdet historie?

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• mrxx

6

• bustebeisa

6

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Men ville du latt din mann reise hvis det var sjanse for at han drikker vekk vettet sitt og havner på horehus? Kan ikke tro at du ikke hadde satt beina ned og nektet hvis dette var mannen i ditt liv.

Ingen fare for at gubben her hadde drukket seg fra sans og samling gitt. :o) Har etterhvert funnet ut at det er mange fordeler med at han er så og si avholds. Like greit det. Ikke lar han seg presse nevneverdig av kompisene heller, man har da ryggrad for søren.

Gjest synes jeg da

Horehus forstår jeg, men nekte fyren å dra på strippeklubb???

Hvis en partner vet at samboeren ikke ville like det, så lar man faktisk være å dra slike steder. Og har man ikke respekt for dette så synes jeg at samboeren som blir hjemme må få nekte, fordi det vil ødelegge så mye for deres samhold.

Gjest synes jeg da

Hvordan skulle du "ikke latt ham dra"? Gjemt unna passet hans? Tatt bankkortet og alle pengene? Truet med at dersom han dro så var hele forholdet historie?

Ja, man kan jo si det siste. Det er stor sannsynlighet at det ville ha endet slik uansett, men da har man jo på en måte sagt ifra på forhånd.

Gjest synes jeg da

Ingen fare for at gubben her hadde drukket seg fra sans og samling gitt. :o) Har etterhvert funnet ut at det er mange fordeler med at han er så og si avholds. Like greit det. Ikke lar han seg presse nevneverdig av kompisene heller, man har da ryggrad for søren.

Slike mannfolk er verd å samle på! Du er heldig

Ja, man kan jo si det siste. Det er stor sannsynlighet at det ville ha endet slik uansett, men da har man jo på en måte sagt ifra på forhånd.

Jeg hadde ikke giddet være sammen med en mann med så lite ryggrad som det trådstarter beskriver. Jeg må kunne stole 120% på kjæresten min skal jeg kunne ha et forhold til ham.

Annonse

Gjest boulevard

Folk har forskjellige meninger om hva man tolererer i et forhold eller ikke. Å gjemme pass osv. er vel litt over grensen da, men jeg syns det må være lov å si at man ikke ønsker å ha et forhold til en mann som har tenkt seg på horehus med kompisene.

Gjest Elextra

Du får lese omigjen teksten jeg skrev. Jeg skriver at om mannen ikke klarte å passe på seg selv på en ordentlig måte (les ; ikke være på horehus) så hadde jeg ikke latt ham dratt. Jeg skriver ikke at det gjelder for alle menn. De fleste ville vel hatt vett nok til å holde seg for god til å gå slike steder når man har en partner. Men trådstarter må jo ha en grunn til å tro at det kan skje. Hun kjenner ham best. Da ville jeg ikke latt ham dra.

''Jeg skriver at om mannen ikke klarte å passe på seg selv på en ordentlig måte (les ; ikke være på horehus) så hadde jeg ikke latt ham dratt.''

Skjønner ikke helt problemstillingen, for en mann som ikke kan passe seg selv på en ordentlig måte ville vel hverken Lillemus, du, jeg eller trådstarter vært sammen med.

Folk har forskjellige meninger om hva man tolererer i et forhold eller ikke. Å gjemme pass osv. er vel litt over grensen da, men jeg syns det må være lov å si at man ikke ønsker å ha et forhold til en mann som har tenkt seg på horehus med kompisene.

Men han har da ikke sagt at han har tenkt det vel? Det er vel noe trådstarter er redd for?

Gjest boulevard

Hun må ikke _nødvendigvis_ ha en grunn til å tro at det kan skje. Hun kan jo også være usikker på seg selv, sjalu osv.

Men ville du latt din mann reise hvis det var sjanse for at han drikker vekk vettet sitt og havner på horehus? Kan ikke tro at du ikke hadde satt beina ned og nektet hvis dette var mannen i ditt liv.

En slik mann hadde uansett ikke fått lov til å være "mannen i mitt liv" ;-)

Annonse

En sånn mann har jeg også ;)

Han er ikke avholds, men hadde ikke hatt problemer med å være det. Når vi begge er på fest slipper vi å diskutere hvem som skal kjøre, for det gjør han gjerne ;)

Han fikk forøvrig sin dose alkohol i ungdomstida han også, men nå ser jeg han aldri full :)

Hvis trådstarter har en mistanke om at hennes mann drikker seg fra sitt vanlige vett og følger guttegjengen på horehus, ja da vil jeg ikke synes det er rart om man nekter å la det skje. Hvis man ønsker å være sammen med denne mannen da..

Hvordan skal man kunne nekte noen å dra på tur med jobben?

Jeg hadde absolutt ikke likt at kjæresten min dro på guttetur sammen med folk jeg visste kjøper sex. Heller ikke at han dro på strippeklubb når han er ute og reiser. Hadde han skullet på en sånn tur(noe jeg ikke tror er sannsynlig siden han ikke omgås den typen folk), hadde jeg satt et stort spørsmålstegn ved hans intensjoner med den turen. Jeg hadde nok latt ham få vite at jeg ikke var spesielt begeistret for det opplegget...

Og jeg vil ikke at han skal la det være fordi jeg tvinger han, men fordi han ikke har behov for det og respekterer at jeg synes det er ekkelt.

Hadde han dratt på horehus selv om intensjonen ikke var å kjøpe sex, hadde jeg blitt forferdelig lei meg og skuffet, og begynt å tvile på hans verdier.

hvis han er sånn så hadde jeg ikke vært med han..

Jeg også stusset på det - skulle en eller annen fyr flire og mobbe fordi en kar får telefon fra kjæresten sin når han er borte på tur - ja, da vet jeg hvem jeg ville tenkt var en umoden amøbe.

Som sikkert mange vet, jobber jeg med bare mannfolk. Har en del interesser som er mannsdominerte også. Så jeg ser en del fra andre siden.

De fleste i en kollegagjeng eller kameratgjeng vet hvem som har ei sjalu kone hjemme. Og når telefonen ringer på et viss tidspunkt på reiser eller fester, så smiler de fleste for seg selv eller det kommer noen lette kommentarer.

Og det er en ting jeg har opplevd i mange miljøer. Både blant håndverkerne og akademikerne... Så jeg tror ikke jeg bare kjenner dustete mannfolk. ;-)

Horehus forstår jeg, men nekte fyren å dra på strippeklubb???

''Horehus forstår jeg, men nekte fyren å dra på strippeklubb???''

Nekte og nekte, men hvis man snakker om hva man _håper_ eller _forventer_ at mannen holder seg unna helt av seg selv, faller strippeklubb naturlig inn sammen med trønderbart og skjærtorsdagsturer til Strømstad!!

''Horehus forstår jeg, men nekte fyren å dra på strippeklubb???''

Nekte og nekte, men hvis man snakker om hva man _håper_ eller _forventer_ at mannen holder seg unna helt av seg selv, faller strippeklubb naturlig inn sammen med trønderbart og skjærtorsdagsturer til Strømstad!!

*knegg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...