Gå til innhold

På tur med jobben

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• mrxx

6

• bustebeisa

6

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Hvorfor skal hun være så underkuet at hun ikke "tør" å ringe i tilfelle kameratene drar en kommentar eller to? Det er vel snakk om voksne mennesker, og ikke tåpelige 21 åringer på tur. Det er forresten synd at hun ikke føler at hun kan stole på typen sin...

Det er faktisk lov til å bekymre seg og å være sjalu i et forhold. Og svært mange hadde bekymret seg om partneren dro på jobbreise sammen med fyrer som kjøper sex.

Det mener jeg da...

Jeg har ikke snakket om å være underkuet eller tørre og ikke tørre. Jeg mener at hun ikke oppnår noe som helst med det. har han et ønske om å være utro så er han det uavhengig om hun ringer eller ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...