Gjest daiknes86 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hei. Jeg er ei jente på 22 år.Er gravid i 18uke. Dette er probleme mitt. Jeg hadde første dag i siste mens den 29september 08. Jeg har ganske regelmessig syklus, med alt fra 29-31dager. Altså, den 13 oktober, 15oktober, 17 oktober og 18 oktober hadde jeg sex med kjæresten min.Den 15oktober, å den 17 med utløsning i meg. Men så skjedde det noe natt til 19 oktober. Jeg var på en fest med noen venner, brukte på den tiden Lamictal medesiner, å hadde ikke drukket alkohol på disse medesinene før. Jeg ble veldig full, å havnet i en dyp søvn(har jeg blitt fortalt i etterkant). Neste morgen voknet jeg med 2 kompiser i samme seng som meg.Å jeg aaner ikke om de har gjort noe med meg. Tenk om de har hatt sex med meg, å her går jeg gravid.. men jeg kan jo alldeles ikke vite hvem som er faren:-(.. dette problemet plager meg så utrooligt mye. Jeg føler at det er kjæresten min som er far til dette barnet, med tanke på at vi hadde ganske tett samleie,med utløsning.Om jeg skulle hatt eggløsning rundt den 18, kan det være at spermene til kjæresten min, allerede sto å "ventet" til egget løsnet? Jeg fikk en positiv test den 29oktober. I følge termin hos ultralyd sier den at jeg ble befruktet rundt den 13,14,15..å dette klaffer jo bra med kjæresten min. Jeg ønsker ikke å ta noe Dna test.. men akkuratt nå, føler jeg at alt er kjempe trist:( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323697-trenger-litt-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 ''Tenk om de har hatt sex med meg,'' Så må du jo spørre.... Skal du ta DNA-test må du jo snakke med dem allikevel, og en DNA-test er det eneste som kan gi deg et sikkert svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323697-trenger-litt-hjelp/#findComment-2688114 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.