Gå til innhold

Stram hud etter øyelokksoperasjon

Anbefalte innlegg

Gjest Kokelimonke

Hei! For én måned siden fikk jeg foretatt øvre øyelokksoperasjon hos min øyelege (med refusjon). For sent forsto jeg at rent kosmetisk var det panneløft jeg heller burde hatt, siden øyebrynene mine fra før av var lave og virker som de nå er dratt enda lenger ned. "Gardinene" er jo borte, det er bare det at nå ser jeg morsk ut i stedet for trøtt! I tillegg er huden fortsatt veldig stram rundt øynene slik at jeg føler et stort ubehag hele tiden. Det er bare når jeg lukker øynene eller ser ned at det føles noenlunde normalt. Øynene ser også smalere ut enn de var, og det er noen små fett?klumper i begge endene av arrene. Kan jeg forvente at noe av dette bedrer seg? Har ikke vært til kontroll etter at stingene ble fjernet. Øyelegen sa da at jeg ikke ville se det endelige resultat før om tre måneder, men han nevnte ingen ting om stram hud etc. Hilsen "Bekymret og ikke helt fornøyd"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323762-stram-hud-etter-%C3%B8yelokksoperasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...